راه های طبیعی افزایش وزن و تناسب اندام

0

اگر فکر می کنید لاغر هستید و همیشه به دنبال بهترین راه برای افزایش وزن طبیعی هستید، باید بدانید که تنها نیستید. یکی از بزرگترین دغدغه های افراد لاغر این است که برای چاق شدن چه کاری انجام دهند. برخی از آنها ممکن است با چند کیلواضافی راضی باشند. در ادامه این مطلب باکوثر طب kosartebs.net همراه باشید تا چند مورد قرص افزایش وزن گیاهی و تناسب اندام را به شما معرفی کنیم.

  افزایش وزن

انواع قرص افزایش وزن

افرادی که سعی در افزایش وزن دارند، قبل از هر اقدامی باید سابقه پزشکی خود را با پزشک خود در میان بگذارند. این شامل آلرژی یا مشکلات زمینه ای می شود. حتی اگر آن قرص چاقی گیاهی یا طبیعی باشد. اگر باردار هستند یا شیر می دهند یا قصد دارند به زودی باردار شوند این ها مواردی است که حتما قبل از مصرف قرص افزایش وزن باید با پزشک خود در میان بگذارید.

قرص چاقی فست اکستریم

قرص فست اکستریم یکی از انواع قویترین قرص چاقی در داروخانه ها است. عملکرد قرص چاقی فست اکستریم افزایش آنزیم های چربی در بدن است. این قرص برای آن دسته افرادی توصیه می ‌شود که استعداد چاقی ندارند و دارای ضعف عمومی هستند.  قرص چاقی گیاهی فست اکستریم باعث افزایش وزن بین ۸ تا ۱۰ کیلوگرمی در شما می شود.

ترکیبات فست اکستریم کاملاً گیاهی بوده و هیچگونه عوارض جانبی ندارد. بهترین روش مصرف دو بار در روز به مدت یک ماه، ۲ تا ۳ ساعت قبل از ناهار و شام است. علاوه بر افزایش اشتها، قرص های فست اکستریم ممکن است جذب غذا را نیز افزایش دهند، بنابراین برای بهترین نتیجه باید آنها را همراه با وعده های غذایی پر کالری و پروتئین مصرف کنید.

 افزایش وزن

قرص افزایش وزن فت فست

قرص چاقی فت فست محصولی آمریکایی است و با ترکیبات گیاهی خود باعث می شود تا فرد اشتهای بیشتری به خوردن غذا پیدا کند. فت فس قویترین قرص چاقی در داروخانه های آمریکا است. تاثیر موثر و ترکیبات مفید این قرص باعث شده افراد زیادی از آن حمایت کنند و این دارو را به عنوان بهترین قرص چاقی به یکدیگر معرفی کنند. در قرص افزایش وزن فت فست حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن، مس، منیزیم و فسفر است. بهترین بازه سنی برای مصرف قرص چاقی گیاهی فت فست ۱۴ تا ۶۰ سال است.

 افزایش وزن

قرص چاقی گیاهی شیکوریدین دینه

یک از انواع بهترین قرص چاقی گیاهی موجود در بازار شیکوریدین دینه است.این قرص افزایش وزن ۱۰۰ درصد گیاهی بوده و از ترکیبات کاسنی، رازیانه، شنبلیله و مالت در آن  برای چاقی و تناسب اندام استفاده می شود. این قرص چاقی گیاهی به دلیل خواص مواد به کار رفته در ترکیب آن یک ماده غذایی قدرتمند است.

این قرص ها در درمان بیماران مبتلا به بی اشتهایی و ضعف عمومی موثر و مفید هستند. این قرص‌ افزایش وزن با تحریک و تسریع متابولیسم قند در بدن، احساس گرسنگی را تحریک می‌کنند و در نتیجه اشتها را افزایش می‌دهند و باعث تناسب اندام می شود. شیکوریدین دینه یک داروی چاق کننده است که با افزایش ترشح و دفع صفرا در روند افزایش وزن و رسیدن به وزن ایده آل موثر است.

 افزایش وزن

کپسول افزایش وزن دراگون

قرص افزایش وزن دراگون یکی دیگر از قرص های چاقی گیاهی ساخت آمریکا است که وعده افزایش وزن بین ۶ تا ۱۲ کیلوگرم را در یک دوره زمانی مشخص می دهد. این قرص گیاهی به غیر از چاقی بدن برای چاقی صورت نیز کاربرد دارد. قرص چاقی دراگون با تنظیم عملکرد بدن و افزایش مصرف غذا به افراد لاغر کمک می کند وزن خود را افزایش دهند. برای خرید این کپسول می توانید به فروشگاه اینترنتی کوثر طب در لینک زیر مراجعه کنید.

https://kosartebs.net

 افزایش وزن

قرص فت فیس

این دارو چاقی گیاهی ساخت کشور آمریکا است و محتوای آن حاوی مقادیر زیادی ویتامین E و امگا ۳ است. این دو مورد بر اعتبار قرص فت فیس می افزاید و خرید این محصول را برای مشتریان جذاب تر می کند. در سال‌های اخیر، خانم‌هایی که بیش از حد از لایه‌برداری و ماسک‌های صورت استفاده کرده‌اند، باید سعی کنند پوست خود را بازسازی کنند.

قرص چاقی گیاهی فت فیس یکی از گزینه های چاق کننده صورت برای برخی از افرادی است که از نظر ژنتیکی قادر به مقابله با این موضوع نیستند. در واقع  فت فیس با عوامل مختلف لایه بردار مقابله می کند و حفره ها و منافذ ناخواسته را از روی صورت از بین می برد. قرص چاقی صورت فت فیس که اکنون در نسخه به روز شده با Super Fat Face موجود است می تواند به روشی علمی ‌تر بافت ها و سلول های مرده پوست صورت شما را ترمیم کند.

 افزایش وزن

قرص افزایش وزن مخمر آب جو بایوکلینیک

بایو کیلینیک یک مکمل افزایـش وزن است که از ماده ای به نام مخمر آبجو تشکیل شده است. قرص چاقی مخمر آب جو از ترکیبات ویتامین گروه ب و انواع مواد معدنی تشکیل شده است که باعث چاقی و افزایـش وزن افراد می شود. این قرص ساخت کشور انگلستان است و در قوطی های ۶۰ عددی در کوثر طب kosartebs.net عرضه می شود. قرص مخمر آبجو برای درمان کاهش وزن، افزایش اشتها و مزایای مولتی ویتامین درعین حال برای حفظ سلامت پوست و مو استفاده می شود.

آیا چاق شدن با این قرص ها دائمی است؟

این سوالی است که اکثر مشتریان ما هنگام خرید قرص افزایش وزن از داروخانه کوثر طب   kosartebs.net ازما می پرسند. بیایید یک بار به این سوال پاسخ دهیم. قبل از تلاش برای افزایش وزن، باید حقایقی را دانست و پذیرفت. بنابراین همه ما می دانیم که افزایش مصرف غذای سالم در طول روز تنها راه افزایش وزن است. قرص ها و پودرهای لاغری می توانند با افزایش اشتها و میل به افزایش وزن به شما کمک کنند و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی مانند روی را در اختیار شما قرار دهند که کمبود آن می تواند منجر به کاهش اشتها، بی اشتهایی و کاهش وزن شود.

در نتیجه، با افزایش مقدار غذای مصرفی، معده شما بزرگتر می شود و هر روز به غذای بیشتری نیاز دارد. با قطع مصرف قرص ها، اشتهای شما ممکن است اندکی کاهش یابد، اگر رژیم را مانند دوران درمان ادامه دهید و مقدار آن را کاهش ندهید، وزن شما ثابت می ماند. اما اینکه انتظار داشته باشیم پس از قطع مصرف، به خوردن غذای کمتر مانند دوره کم وزنی برگردیم و همچنان وزن بدن خود را بالا نگه داریم،  این فکر اصلا منطقی نیست.

نظرات