سریال هیولا | خلاصه داستان و بازیگران سریال هیولا مهران مدیری

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال هیولا مهران مدیری

مهران مدیری جدیدترین سریال خود که عنوان آن «هیولا»ست را با همکاری پیمان قاسم‌خانی در شبکه نمایش خانگی می‌سازد.
هیولا مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری است.  فیلمبرداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید. پخش این سریال از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام می‌شود.

سریال هیولا

مهران مدیری پیش از این سریال‌هایی مانند قهوه تلخ، ویلای من، عطسه و شوخی کردم را در شبکه نمایش خانگی ساخته‌است.

همچنین هیولا ششمین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی بعد از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره می‌باشد.

سریال هیولا

خلاصه داستان سریال هیـولا

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشمداشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

موضوع سریال هیولا درباره خانواده ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می کنند: «شرافت».

اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده است. نه تنها به دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می خواهند. نسل دهه ی هشتاد و از آن معترض تر دهه ی نود.

سریال هیولا

عوامل سازنده سریال هیولا

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، نویسنده: امیر برادران، سرمایه‌گذار: اول مارکت، تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی، کارگردان: مهران مدیری،

بازیگران سریال هیولا

بازیگران: فرهاد اصلانی، مهران مدیری ، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت‌الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی نوری، محسن قاضی‌مرادی ، السا فیروزآذر ، سیامک احصایی ، علیرضا آقاخانی ، چنگیز جلیلوند ، لادن سلیمانی ، رضا کریمی ، محمدجواد جعفرپور ، نوشین تبریزی ، پیام احمدی‌نیا ، مانیا علیجانی ، پیمان فاطمی و هانیه غلامی

 

سریال هیولا

«هیولا» یک کمدی اجتماعی فوق‌العاده است و می‌تواند یک شاهکار باشد.»

بر اساس این گزارش، همکاری مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی از سریال‌ کمدی «پاورچین» آغاز شد و پس از آن با سریال «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» ادامه پبدا کرد. در شرایطی که این همکاری چند سالی بود که متوقف شده بود، خرداد ماه امسال انتشار عکسی مشترک از این هنرمندان در فضای مجازی، از رفع اختلاف نظرها و حتی همکاری مشترک حکایت داشت.

اما مهران مدیری در حالی از ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهد که پیش از این معاون سیما ساخت سریال جدیدی توسط مدیری در تلویزیون را اعلام کرده بود.

نظرات