زمان پخش و تکرار سریال آقای گرفتار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال آقای گرفتار از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آقای گرفتار برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال آقای گرفتار

نخستین سری این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن اکلیلی محصول سال ۱۳۷۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سری دوم این سریال در سال ۱۳۸۴–۱۳۸۳، به کارگردانی اکبر منصورفلاح و تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی ساخته شد. حالا قرار شده این سریال از ۱۸ دی ۱۴۰۱ هرشب از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه جایگزین سریال عشق گمشده می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به حسن اکلیلی،ابراهیم شمس،فروزان کربلائی،مینا فرامرزی،رضا جورابچی،آزاده ریاضی فاضل فاضلی پارسا،پری کربلایی،احسان اکلیلی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده مردی در انتظار تولد اولین فرزند خود است، اما همسرش ۹ فرزندِ همزمان به دنیا می‌آورد. گرفتاری‌های ناشی از نگه‌داری ۹ قلوها، ماجراهای زیادی را به دنبال دارد…

این سریال تا چندی پیش قرار بود فصل سوم آن ساخته شود که کارگردان این اثر گفت فعلاً چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم تا متن کاملاً آماده و شرایط مهیای تولید شود. اما این سریال ۲۶ قسمتی در اصفهان کلید خواهد خورد و در کنار استفاده از کاربلدهای اصفهانی حتماً از بازیگران حرفه‌ای کشور هم بهره خواهیم برد. همچنین گفت در این فصل به مسائل مبتلابه جوانان و نسل جدید کارآمد، ازدواج و اشتغال و چگونه زیستن جوانان بپردازیم. آقای گرفتار در این فصل تجربه‌هایش را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

زمان پخش سریال آقای گرفتار از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال آقای گرفتار از شبکه آی فیلم

این مجموعه از یکشنبه ۱۸ دی، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ۱۲ شب و ۸ روز بعد خواهد بود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات