زمان پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال صبح آخرین روز : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال صبح آخرین روز

این سریال به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر سیاسی،خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه برای بار اول از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به روی آنتن شبکه دو رفت و طرفداران زیادی داشت. این سریال درمورد زندگی مجید شهریاری از کودکی تا زمان مرگ ساخته شد و در تهران، زنجان و مریوان تصویربرداری شده‌است و محصولی از شبکهٔ اشراق (شبکه استانی زنجان) است. باتوجه به اینکه زندگی شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می‌شود، از ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش استفاده شده است. گفته شده که سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی خواهد داشت.

حالا قرار است این سریال از ۱۷ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه جذاب جایگزین سریال سارق روح می شود.

بازیگران زیادی در این سریال بازی می کنند از جمله : کاوه خداشناس،سپیده خداوردی،زهرا سعیدیحمیدرضا عطایی،شهرام عبدلی،مهران رجبی،میرطاهر مظلومی،سیروس همتی،زهرا جهرمی،اردشیر رستمی و….

در خلاصه سریال آمده داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی‌گردد و ۴۶ سال زندگی این شهید را روایت می‌کند…

زمان پخش سریال صبح آخرین روز از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال صبح آخرین روز از شبکه آی فیلم

این سریال ۳۰ قسمتی هرشب از ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱  روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های  ۵ بامداد و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به مهدی صبایی،افشین نخعی،امین ایمانی،افسانه ناصری،حسن اسدی،مهری آل آقا،سجاد دیرمینا،بهروز قادری،سعید بحرالعلومی،شکرخدا گودرزی،محمدولی فروتن و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات