متن تبریک و عکس پروفایل روز حسابدار ۹۷

0

متن تبریک و عکس پروفایل روز حسابدار ۹۷

روز حسابدار روز ۱۵ آذر ماه هر سال است که بر اساس تصمیم فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تاسیس‌اش ۲ تا ۸ دسامبر ۲۰۰۷ (برابر با ۱۱ تا ۱۷ آذر ۱۳۸۶) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرد و از اعضای خود در همه کشورهای جهان خواست آن هفته را به همین نام اعلام کنند و گردهمایی‌ها یا آیین‌های ویژه‌ای را به همین مناسبت تدارک ببینند.

در آن سال، انجمن حسابداران خبره ایران ضمن اعلام این خبر همه نهادهای حسابداری ایران را برای تعیین روزی با عنوان روز حسابدار فرا خواند. بر اساس آن فراخوان و نشست‌هایی که سپس بین رهبران انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران – به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک – انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی تشکیل شد، سرانجام، در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ روز ۱۵ آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران نام‌گذاری شد.

به همین مناسبت و عرض تبریک و خسته نباشید به تمام حسابداران شریف در اینجا متن و عکس پروفایل روز حسابدار را گلچین کرده ایم. لطفا ملاحظه فرمایید:

روز حسابدار

متن تبریک روز حسابدار

بهانه ای شد تا به مناسبت فرارسیدن هفته و روز حسابدار ، تبریکی صمیمانه و آرزوهای مشفقانه خدمت شما همکاران گرامی و پرتلاش داشته باشیم و امیدوار باشیم که تلاشها و زحمات بی‌شائبه‌ی شما عزیزان مورد توجه و قدر شناسی قرار گیرد.

روز حسابدار

خداوند افتتاحیه و اختتامیه همه حسابهاست،ترازش همیشه موزون است و مطالبات مشکوک الوصولی ندارد،حسابداریش آنقدر خالص است که دوره مالی در آن تعریف نشدنی است!
هفته حسابدار مبارک

روز حسابدار

عکس پروفایل روز حسابدار

به نام خداوندی که مدیریتش حسابداری و حسابداریش مدیریتی بر مدار عدالت چه اینکه به مثقال و ذره هم رسیدگی می کند و چیزی را از قلم نمی اندازد.
۱۵ آذر روز حسابدار مبارک

روز حسابدار

داراییهاتون روزافزون ، بدهی هاتون کن فیکون ، سرمایه هاتون شادی ، دلتون سرد ، گردش وجوه نقدتون بکام و ….
روز حسـابدار مبارک

روز حسابدار

اس ام اس تبریک روز حسابدار

حسابداران مغزیک سیستم مالی بوده و مثل زمین استهلاک ناپذیرند.
موفقیت ایشان باارزش ترین دارایی نامشهود ترازنامه شرکت است ولی ثبتشان نمی کنند.

روز حسابدار

هیچ شراکتی با کسی ندارد ، تداومش فرضی نیست، حسابداری تورمی ندارد چون در نظرش ارزشها یکسان است.
۱۵ آذر روز حسـابدار مبارک

روز حسابدار

آذر روز حسابدار رو به حسابداران کهنه کار،موفق،بالقوه مثل خودم و جامعه دانشگاهی تبریک عرض میکنم. با آرزوی موفقیت در پناه خدای حسابگر و حسابرس باشید.

       روز حسابدار

روزتون مبارک حسابداران عزیز امیدوارم تمام ارقامتون تراز باشه و با هیچ کسری ای مواجه نباشید .

روز حسابدار

آدمهای خاکی مثل زمین استهلاک ناپذیرند . رفاقت با آنان گرچه با ارزشترین دارایی نامشهود ترازنامه ام است ، ولی ثبتشان نمی کنم . نه بخاطر عدم تطابق با استانداردهای حسابداری ، بخاطر اینکه در ترازنامه ی قلبم به گونه ای ثبت شده اند که هیچ پایان دوره ای مرا مجبور به بستن حساب آنان نمیکند.
روز حسـابدار مبارک

روز حسابدار

حسابدار: کسی است که قیمت هر چیز را می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند.

روز حسابدار

تبریک به حسابدارانی که در بند بدهکار و بستانکار خود نیستند.

روز حسابدار

دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است.
۱۵ آذر روز جهانی حسـابدار مبارک

روز حسابدار

نظرات