دانلود کامل قسمت پنجم سریال چشم بندی قسمت ۵ پنجم از تلوبیون (پخش زنده)

0

دانلود کامل قسمت پنجم سریال چشم بندی قسمت ۵ پنجم از تلوبیون (پخش زنده)

دانلود و تماشای آنلاین قسمت ۵ چشم بندی

دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت ۵ پنجم سریال چشم بندی قسمت ۵ با پخش آنلاین از تلوبیون و شبکه سه که امشب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می شود را از تلوبیون به صورت آنلاین و اینترنتی تماشا کنید:

دانلود کامل قسمت پنجم سریال چشم بندی قسمت 5 پنجم از تلوبیون (پخش زنده)

دانلود و تماشای آنلاین قسمت پنجم ۵ سریال طنز چشم بندی شبکه سه با کیفیت عالی و امشب از شبکه سه سیما حوالی ساعت ۱۹:۴۵ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک پخش آنلاین سریال چشم بندی قسمت پنجم از تلوبیون:

سریال «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو از روز جمعه ۹ دی ماه روانه آنتن شبکه سه می‌شود و داستان آن درباره کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده‌اند.

این سریال جدیدترین مجموعه شبکه سه سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است.

عوامل

شاهد احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و تهیه‌کنندگی این کار بر‌عهده سلیم ثنائی است. دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: نویسندگان: محمد رعیت‌پور، حامد آبکنار، مسعود غزنچایی، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: حسین باقریان.

نظرات