جدیدترین مدل های کیف و ساک ورزشی مردانه ۱۴۰۲

0

کیف ورزشی مردانه : اگر ورزشکار باشید و اهل ورزش به خوبی می دانید که هر ورزشی نیاز به یکسری وسایل ضروری دارد بنابراین یک ورزشکار نیاز به یک کیف و یا بهتر است بگوییم ساک ورزشی دارد. به همیت جهت ما علاوه بر مدل های شیک و جدید این کیف ویژه آقایان ۱۴۰۲ راهنمای خرید آن را نیز برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کیف ورزشی مردانه

جدیدترین مدل های کیف و ساک ورزشی مردانه ۱۴۰۲

نکات مهم خرید کیف ورزشی :

جنس محصول: امروزه تنها با کمی گشت و گذار در بازارهای مختلف داخلی می توانید با انواع و اقسام کیف ها و ساک های ورزشی مواجه شوید که یا از جنس پلاستیک ساخته شده اند و یا اینکه از چرم های طبیعی و مصنوعی برای تولید آنان استفاده شده است. کیف پلاستیکی از وزن به مراتب کمتری در مقایسه با کیف ورزشی چرمی برخوردار است اما در عوض عمر کارایی ساک های ورزشی چرمی از نوع پلاستیکی آن ها بیشتر است.

ساک ورزشی مردانه

راهنمای خرید

مقاومت و دوام آن: حتما به هنگام خرید ساک ورزشی به اتصالات، زیپ ها و همچنین مقاومت جنس به کار رفته در ساخت محصول مورد نظرتان دقت نمایید و حتی المقدور کیف ورزشی را خریداری کنید که از زیپ ها و اتصالات فلزی برخوردار می باشند نه پلاستیکی که خیلی زود از بین بروند! همچنین نحوه و نوع دوخت ایجاد شده بر روی کیف نیز می تواند از دیگر عوامل نشان دهنده میزان مقاومت و دوام یک محصول برای شما بحساب آید.

کیف ورزشی

تحمل وزن کیف: اینکه کیف و یا ساک ورزشی شما چقدر وزن را می تواند در خود جای دهد و بدون پاره شدن و دفورمه شدن حالت اولیه خود، وسایل شما را در حین جا به جایی نیز برایتان حمل کند، مورد بسیار مهم و البته ظریفی است که تنها با شناخت از وسایل خود و همچنین اطلاعاتی که تولید کنندگان برای هر یک از محصولات خود در نظر می گیرند، می توان به دست پیدا کرد.

جنس کیف ورزشی

نوع زیپ ها: از دیگر نکات مهمی که بهتر است هنگام خرید ساک ورزشی به آن توجه داشته باشید، تعداد زیپ ها بر روی جیب و همچنین بزرگی و جنس آن ها می باشد. قطع به یقین کیف هایی که از دو زیپ برای باز و بسته شدن جیب اصلی خود برخوردار هستند، گزینه های بهتری برای انتخاب تلقی می شوند. همچنین فراموش نکنید که هرچه اندازه زیپ ها بزرگتر باشد، کیفیت و دوام آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

مدل های جدید کیف ورزشی مردانه

برخورداری از جنس با رویه تنفس پذیری: فراموش نکنید ذات ورزش در تعرق ورزشکار خلاصه می شود؛ پس بهتر است در هنگام خرید یک ساک ورزشی مناسب به قابلیت تنفسی پذیری رویه محصول مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید تا وقتی لباس مرطوب و یا عرق کرده خود را در داخل کیف قرار می دهید، رطوبت آن کم و بخش زیادی از بوی نامطبوعش نیز از طریق منافذ خروجی به بیرون درز پیدا نماید.

قیمت کیف ورزشی

قیمت ساک ورزشی: جنس و کیفیت پارچه به کار رفته در دوخت و تولید یک ساک ورزشی در کنار موارد دیگری از جمله: تعداد جیب ها، سایز کیف، میزان تحمل وزن، ضدآب بودن و غیر سبب می شود تا قیمت ساک ورزشی مشخص شود.

ساک ورزشی چرم

انواع مدل های ساک ورزشی

راهنمای خرید کیف ورزشی مردانه

نکات مهم خرید کیف ورزشی

همراه ما باشید

نظرات