اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲ + عکس ها و داستان

0

فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی جزیره فضایی تورنادو ۲ همراه با اسامی عوامل باالناز حبیبی،ارسلان قاسمی،بهنوش بختیاری و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کودک و نوجوان،خانوادگی و اجتماعی است. این فیلم جذاب برای همه سننین قابل تماشا استاکنون این فیلم جذاب در سینما وجود دارد. قسمت ۱ این فیلم درباره پروفسوری بود که موفق شد رستورانی را بسازد و این رستوران به یک سفینه فضایی تبدیل شد اما با ورود ۴ پسر نوجوان به ماجرا این سفینه زودتر از موعد پرواز کرد و در سیاره ای ناشناخته و عجیب فرود آمد که باعث حوادثی شد حالا در قسمت دوم ادامه این ماجرا را می بینیم.

خلاصه داستان

امید در مسطح فضایی تیانا جامانده است و بخاطر علاقه‌اش به دختر پادشاه تیانا (شیمبا) قصد برگشت ندارد اما دستگاه تصویری سفینه تورنادو آلارم می‌دهد. خانم خوش خیال در حال افتتاح تورنادو به عنوان رستوران تورنادوست اما بچه‌ها…

خلاصه فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲

اسامی بازیگران این فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲

کامران تفتی

زادهٔ ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. وی رفته رفته با آثاری چون سلام بر عشق،رسوایی،این زن حقش را می خواهد،تاوان،اسید،هم بازی و… به شهرت رسید.

بازیگران فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲

کامران تفتی بازیگر نقش اول این فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲

الناز حبیبی

زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. ایشان رفته رفته به شهرت رسید و توانست با آثاری چون پیتزا مخلوط،زاپاس،دشمن زن،فاصله ها،تاثریا،دودکش،دردسرهای عظیم و… خودش را به سینما و تلوزیون اثبات کند.

زمان اکران فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعات بیشتری در دست نیست.

نظرات