اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یل فام (عزیز خاکستری من) + عکس بازیگران و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یل فام (عزیز خاکستری من) + عکس بازیگران و داستان

فیلم یل فام (عزیز خاکستری من) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم یل فام (عزیز خاکستری من) همراه با اسامی عوامل با بازی پرویز فلاحی پور (آتامان)، امین ایمانی (پدر آرش)، امیرمحمد مقدم (آرش) و فاطمه جرجانی (سارا) علیرضا دل دل (ایلکان) و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم یل فام (عزیز خاکستری من)

فیلم «یل فام» از تولیدات صدا و سیمای مرکز گلستان به کارگردانی هژار نورانی و به تهیه کنندگی فرشید محمودی محصول سال ۱۴۰۱ است. در تله فیلم «عزیز خاکستری من» پرویز فلاحی پور، امین ایمانی، حسین فدایی، مریم عبادی، فاطمه جرجانی، علی خان لرخانی، علیرضا دل دل، امیر مهدی مقدمی و … ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم یل فام (مثل باد)

داستان این فیلم درباره ایلکان پسر نوجوانی است که رویای قهرمانی در مسابقات کورس اسب سواری را در سر می پروراند. او با اسبی به نام یل فام در مسابقات شرکت می کند. پدر بزرگ او با اینکه نوه اش در مسابقات شرکت کند مخالف است. علت مخالفت او نیز این است که پدر ایلکان که اسب سوار قابلی بوده، در مسابقات کورس از اسب افتاده و از دنیا رفته است. ایلکان به دور از چشم پدربزرگ به تمرین مشغل است، و زمانی که او از نیت نوه اش آگاه می شود، یل فام را در جایی مخفی می کند اما …

خلاصه داستان فیلم یل فام (مثل باد)

ایلکان پدرش را که چابکسواره بوده و به خاطره یک مریضی و مصدومیت از دست میده و بعد فوت پدر مجبور میشه با مادرش به خونه دایی بیاد و تمام آرزوش اینه که با اسب پدرش در کورس شرکت کنه و قهرمان بشه و با این کار نام پدرشو زنده نگه داره و بر اثر ی اتفاق اسب پدرش که در اصطبل نگهداری میشه فرار می کنه و قصه پیدا کردن اسب و جریاناتی که در پیدا کرن اسب برای خودش و مادرش می افتد که داستان بر اساس اون شکل می گیرد در همین ضمن با ی پسری بنام آرش آشنا میشه که اونم دنیال پدر ایلکان می گرده چون قبلا مربی سوارکاریش بوده اومده گنبد تا ببینه چرا مربیش دیگه یکی دوساله خبری ازش نیست و…

اسامی بازیگران فیلم یل فام (عزیز خاکستری من)

اسامی بازیگران فیلم یل فام (عزیز خاکستری من)

پرویز فلاحی پور در نقش آتامان
امین ایمانی در نقش پدر آرش
حسین فدایی در نقش آراز
سارا کیا در نقش ایلناز
مریم عبادی در نقش عمه
علیرضا دل دل در نقش ایلکان
امیرمهدی مقدمی در نقش آرش
فاطمه جرجانی در نقش سودا
رضا برزگر در نقش آزاد
سمانه شیخی در نقش باگل
علی خانلر خانی در نقش اکتای

امیرمهدی مقدمی بازیگر نقش آرش

امیرمهدی مقدمی در آثاری همچون فیلم یل فام (مثل باد) به عنوان بازیگر حضور داشته است.

امیرمهدی مقدمی بازیگر نقش آرش

فاطمه جرجانی در نقش سودا

فاطمه جرجان در آثاری همچون فیلم یل فام (عزیز خاکستری من) به عنوان بازیگر حضور داشته است.

فاطمه جرجانی در نقش سودا در فیلم یل فام

علیرضا دل دل در نقش ایلکان

علیرضا دل دل بازیگر نقش ایلکان در آثاری همچون فیلم عزیز خاکستری من به عنوان بازیگر حضور داشته است.

فیلم یل فام

پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور (متولد ۱۳۳۶ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون است.پرویز فلاحی‌پور فارغ‌التحصیل رشتهٔ زبان انگلیسی است.پرویز فلاحی‌پور فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. بازی در نقش یاور در مجموعهٔ «شب دهم» (۱۳۷۹) موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد. وی در ادامه در سریال‌هایی مانند مرد هزار چهره, گل‌های گرمسیری, دلنوازان, شهرزاد و … بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم یل فام

عوامل

کارگردان هژار نورانی

تهیه کننده فرشید محمودی

نظرات