خصوصیات متولدین سال خوک + فال و طالع بینی متولدین سال خوک

1

خصوصیات متولدین سال خوک

همانطور که در مطلب حیوان سال ۹۸ اعلام شد ، حیوان سال ۹۸ خوک می باشد. در این مطلب خصوصیات متولدین سال خوک و فال و طالع بینی سال خوک را قرار داده ایم که در ادامه مطلب میتوانید ملاحظه کنید

سال خوک

خوک:

متولدین سال‌های: ۱۲۹۰، ۱۳۰۲، ۱۳۱۴، ۱۳۲۶، ۱۳۳۸، ۱۳۵۰، ۱۳۶۲، ۱۳۷۴، ۱۳۸۶، ۱۳۹۸ و …

علایق:

رنگ: ارغوانی —————————————————–حیوان: گربه

گُل: سوسن سفید ———————————————-درخت: اقاقیا

رایحه: عنبر ——————————————————–گیاه: پونه

طعم: شیرین و ترش ———————————————ادویه: میخک

جواهر تولد: حجرالاقمر ——————————————فلز: نقره خالص

عدد شانس: ۵ —————————————————آلت موسیقی: چنگ

شعار خوک: من حفظ می‌کنم

خوک در درک افکار انسانی به اندازه سگ دانا نیست. عاشق خوردن و خوابیدن و چاق شدن است. از اینرو معمولاً نشانگر تنبلی و بدهیکلی است. از جانب مثبت، بسیار خوش رفتار است و آزاری به دیگران نمی‌رساند و می‌تواند برای مردم ثروت و فراوانی بیاورد. آنها از دیرباز سمبل فراوانی و ثروت بوده‌اند. افرادی که در سال خوک متولد شده‌اند، افرادی صادق و رک گو هستند. آنها ظاهری آرام و قلبی نیرومند دارند، اما کم طاقتند و استقلال ندارند. از آنجا که از حرف زدن غیرمستقیم و در لفافه خوششان نمی‌آید، غیر اجتماعی به نظر می‌رسند. اما افرادی خوشبین و مقاوم هستند و تازمانیکه کاملاً به آنها نزدیک نشده‌اید، پی به وفاداری و خوش قلبی آن‌ها نخواهید برد.

بهترین جفت: بُز، خرگوش

بدترین جفت: مار، خوک، میمون

سال خوک

خوک ها از پستانداران می باشند و و از دسته گراز سانان ، خوک ها جزو حیوانات اهلی محسوب شده خوراک آنها تقریبا همه چیز است آنها هم گوشت میخورند هم گیاه و اینکه خوک ها بسیار باهوش هستند و به شدت به زندگی اجتماعی علاقه دارند.

برای تفکیک جنس نر از ماده این حیوان راحت ترین راه دندان این حیوان ( خوک ) می باشد که دندان جلوی نرها بصورت یک عاج است و در ماده ها اینگونه نیست.

خصوصیات سال خوک

برای اینکه خوک ها عاشق خوردن و خوابیدن هستند این سال را نماد تنبلی و چاقی میدانند، البته از جانب مثبت سال خوک نماد ثروت و زیادی نعمت می دانند.

خصوصیات متولدین سال خوک

افرادی که در سال خوک به دنیا می آیند معمولا انسان های رک گویی هستند و به چشم دیگران اجتماعی نیستند، آنها ظاهری آرام و قلبی مهربان دارند و البته استقلال کافی در زندگی ندارند، از خصوصیات بارز دیگر متولدین سال خوک می توان به این مورد اشاره کرد که تا وقتی به انها نزدیک نشدید آنها را قضاوت نکنید آنها فوق العاده مهربان و قلبی رئوف دارند.

مشاغل مناسب برای متولدین سال خوک

کمدین، هنرپیشه، تاجر، نقاش، شاعر، نویسنده، فیلم ساز، مهندس معمار، محقق، پزشک و تولید کننده.

مشاهیر و بزرگان متولد سال خوک

روچیلد اول، راکفلر اول و فورد اول، سن ایگناتیوس لویولا، فدریکوگارسیالورکا، فرانسواویون و آلبرت شوایترز، پاسگال، لوکوبوزیه، فیلد مارشال مونتگمری، مارشال فوخ و ژرژ پمپیدو، هنری هشتم، بیسمارک، الیورکرامول، مادام دومانتنون و فرانسواز ساگان.

سال خوک

فال و طالع بینی سال خوک

اھل رقابتی هست و انقدر ھم شجاعت دارد که به دل ھر موضوعی یورش می کند . خیلی جذاب هست و این را بسیار خوب میداند . گرچه از تنھا به شکار رفتن لذت میبرد ولی پیوسته گمان می کند رھبر هست زیاد اھل انجام کارھای خیر نیست. خوک خیلی دوست دارد که به وی دقت کنند و در ھر موقعیتی خود را از برتر از دیگران میداند و چنان چه در ارتش خدمت نماید به چیزی جز فرماندھی رضایت نمیدھد و پیوسته گمان می کند بی تردید وی را به ریاست گزینش میکنند مسکن برای متولد سـال ببر بسیار مھم می باشد. خوک ھمه جا احساس می کند در تهدید هست ، برای ھمین می بایست دست کم در مسکن خود احساس امنیت نماید چنان چه شرایطی فراھم گـردد که بتواند استعدادھای فرائان و بی مثل را به کار دریافت کند ، به نتایج خیلی درخشانی دست پیدا می کند ببر به ھیچ عنوان پایین بار اطاعت از فردی نمیرود و عاشق رھبری و فرمانده ای می باشد. متولدین سـال خوک ھیچ علاقه ای ندارد که به راھنمایی و نصیحت دیگران گوش نماید و از این که به وی دستور بدھند بیزار هست و صراحتا اعلام می کند به دیگران اعتماد نمی کند و از زندگـی بی حادثه بیزار می باشد.

1 دیدگاه در “خصوصیات متولدین سال خوک + فال و طالع بینی متولدین سال خوک

  1. اپیزود گفت:

    جالب بود

نظرات