زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال پیله های پرواز از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال پیله های پرواز از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پیله های پرواز برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پیله های پرواز

این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، نویسندگی نسرین غزنوی‌راد و تهیه‌کنندگی جمشید شاه‌محمدی محصول سال ۱۳۸۳ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است.ساخت موسیقی متن این سریال بر عهده علیرضا شیرین‌فرد بوده و تیتراژ انتهایی را بهروز صفاریان ساخته است. این سریال برای بار اول در سال ۱۳۸۴ از شبکه دو سیما پخش شد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. حالا قرار شده بعد از چند سال این مجموعه از ۱۵ آذر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد و جایگزین سریال هست و نیست می شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به بهنوش طباطبایی،جمشید مشایخی،جمشید شاه‌محمدی ،ثریا قاسمی،فریده سپاه‌منصور،حسن جوهرچی،رامتین خداپناهی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال ذکر شده است به زندگی دختری به نام تارا که به خاطر بروز برخی مشکلات از تهران به شمال کشور و نزد دایی خود می‌رود. دایی تارا در شمال به کار پرورش کرم ابریشم مشغول است و تارا به شغل دایی علاقه‌مند شده و در آنجا با پسری به نام محمد آشنا می‌شود که کارخانه نساجی دارد. خانواده تارا در تهران سعی می‌کنند او را بازگردانند، اما او ترجیح می‌دهد در شمال بماند و کار کشاورزی و دامداری را ادامه دهد…

زمان پخش سریال پیله های پرواز از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال پیله های پرواز از شبکه آی فیلم

این مجموعه ۱۵ قسمتی از سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران سریال این مجموعه می توان به کاوه سماک‌باشی،افسون افشار ،پیمان شریعتی،روشنک عجمیان،آرش تاج تهرانی،صفا آقاجانی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات