زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال روزهای آبی از شبکه پنج ۱۴۰۱

0

سریال روزهای آبی از شبکه پنج : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال روزهای آبی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال روزهای آبی

این مجموعه به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال برای بار اول سال ۱۴۰۰ از شبکه پنج سیما پخش شد. نام قبلی این سریال دل خوش بود که بنا به دلایلی به روزهای آبی تعغیر پیدا کرد. حالا این مجموعه قرار شده برای بار اول در سال ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما مجدد پخش شود.

از جمله بازیگران این مجموعه کمدی می توان به ویدا جوان،سامان صفاری،اکبر عبدی،فریبا متخصص،ایرج نوذری،علیرضا جلالی‌تبار،امیر غفارمنش،نادر سلیمانی،علی سلیمانی،مهران رجبی،رامین ناصرنصیر،افشین سنگ‌چاپ و… اشاره کرد.

خلاصه سریال درباره یک خانواده‌ای است که مادر خانواده فوت شده و پدر به دلایلی دچار مشکل مالی می‌شود. این در حالی است که دختر بزرگ خانواده در آستانه ازدواج و سفر به خارج از کشور هم هست و ناچار است برای فرار از طلبکارهای پدرش، خواهر و برادر کوچک‌ترش را به روستایی با امکانات محدود ببرد و تا زمانی که مشکلات‌شان کمتر شود در آنجا سکونت کنند. حالا این خانواده مرفه که در سطح بالایی از جامعه زندگی می‌کردند ناچارند با این شرایط جدید و سخت مواجه شوند. آنها در این روستا با آدم‌ها و اتفاقات تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند. از طرفی انتخابات شوراهای روستا هم در جریان است…

زمان پخش سریال روزهای آبی از شبکه پنج

ساعت تکرار و زمان پخش سریال یاور از شبکه پنج

این مجموعه ۲۲ قسمتی از ۲۸ آبان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار ساعت ۲۳ همان شب و ۱۱ روز بعد از شبکه پنج سیما پخش شود.

از جمله بازیگران میتوان به مرتضی زارع،مجید پتکی،کیوان ساکت‌اف،مهسا غفوری،عاطفه چوپانی،پرهام موحدی،امين علی شهسواری،پریا مهدوی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات