زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال فاصله ها از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال فاصله ها از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال فاصله ها برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال فاصله ها

این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۸۸ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و عاشقانه است. برای بار اول این مجموعه در سال ۱۳۸۹ از شبکه سه سیما پخش شد و بسیار مورد توجه و مورد استقبال مردم قرار گرفت به حدی که تاکنون چندمین بار مجدد از شبکه های گوناگون پخش شده،اکنون نیز قرار شده از ۲۹ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال هم سایه شود. ناگفته نماند این سریال در جشن حافظ برای بهترین بازیگر زن بهاره افشاری عزیز نامزد شده.

از جمله بازیگرانی که هنرنمایی کردن می توان به دانیال حکیمی،شاهرخ استخری،نیما شاهرخ شاهی،بهاره افشاری،فاطمه گودرزی،محمد حمزه ای،پندار اکبری،سوگل طهماسبی،رضا توکلی،
مریم کاویانی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان می توان به محسن کریمی که فردی مذهبی است، متوجه اختلافات و فاصله میان نگاه خود با پسرش سعید می‌شود. مدتی بعد، سعید در تصادفی به همراه دختری ناشناس و دوستش ساسان حضور دارد. این موضوع اختلافات میان پدر و پسر را بیشتر می‌کند. در ضمن پدر سعید با لیلا مشیر که سابقاً با نامزد بود برخورد می‌کند و تلاش می‌نماید تا مشکلات زندگی وی را حل کند. در آخر به بیتا تجاوز می‌شود و …

زمان پخش سریال فاصله ها از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال فاصله ها از شبکه آی فیلم

این مجموعه تلوزیونی ۳۷ قسمتی هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ صبح و ۱۲ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران می توان به حسن جوهرچی،ارسلان قاسمی،حمید شریف‌زاده،الناز حبیبی،شهرام عبدلی،آزاده مهدی‌زاده،روشنک گرامی،مریم معصومی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات