زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال در چشم باد از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال در چشم باد : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال در چشم باد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال در چشم باد

این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی ایشان علاوه بر عباس اکبری،حبیب‌الله کاسه‌ساز،رضا انصاریان بوده همچین این مجموعه محصول سال ۱۳۸۲ در ژانر تاریخی حماسی،خانوادگی درام و عاشقانه است. این سریال برای اولین بار در تاریخ ۱۳۸۸ پخش و تا سال ۸۹  از شبک یک پخش می شد. این مجموعه یکی از پر طرفدار ترین سریال های دهه ۸۰ و همچنین پر بازیگر ترین مجموعه تلوزیونی بوده. در واقع این مجموعه سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دورهٔ پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌گیرد. حالا قرار شده این سریال پر طرفدار از ۲۶ آبان ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه جایگزین سریال رهایی می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به پارسا پیروزفر،کامبیز دیربازسعید نیک‌پور،ستاره صفرآوه،محمدرضا هدایتی،نیوشا ضیغمی،ارسلان قاسمی،ماه‌چهره خلیلی،لاله اسکندری،سحر جعفری جوزانی،جهانگیر الماسی،رضا شفیعی جم،هومن سیدی،فریبا متخصص و… اشاره کرد.

سریال داستان زندگی یک خانواده را در زمان قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا ادامه زندگی آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و زمان جنگ تحمیلی در آزادسازی خرمشهر را به تصویر کشیده است…

زمان پخش سریال در چشم باد از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال در چشم باد

این مجموعه ۴۴ قسمتی از ۲۶ آبان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۸ پخش می شود اما متاسفانه سریال تکراری ندارد.

از جمله بازیگران دیگر می توان به گلاره عباسی،طناز طباطبایی،سیما تیرانداز،مصطفی زمانی،سام درخشانی،محمود پاک‌نیت،اکبر عبدی،سعید راد،فخرالدین صدیق‌شریف،فرخ نعمتی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات