زمان پخش و تکرار فیلم آواز تهران از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

فیلم آواز تهران آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار فیلم آواز تهران برای علاقه مندان به این فیلم را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این فیلم جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

فیلم آواز تهران

این فیلم به کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی نادر مقدس و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش محصول سال ۱۳۷۰ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. و یکی از فیلم های پر طرفدار در زمان خودش بوده. حالا قرار است این فیلم به عنوان سینمایی در ۲۶ آبان ۱۴۰۱ از بکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران محبوب و مشهور این فیلم جذاب می توان به ابوالفضل پورعرب،بیژن امکانیان،فریبا کوثری،چنگیز وثوقی و… اشاره کرد.

خلاصه این فیلم درباره رحمان مهاجر شهرستانی، در تهران با فریدون که کارش قاچاق فیلم‌های ویدیوئی است آشنا می‌شود فریدون که ناراحتی قلبی دارد، از اشتیاق رحمان برای جستجوی شغلی مناسب و همچنین از سادگی‌اش سواستفاده می‌کند و او را به کار خود که قاچاق فیلم است می‌کشاند.رحمان گرفتار پلیس می‌شود و توسط عمویش با دادن جریمه سنگین آزاد می‌شود و به سراغ فریدون می‌آید. فریدون که خود بازی خوردهٔ دست رشید(قاچاق‌چی اصلی) است به سراغ رشید می‌رود و پول جریمه زندان رحمان را طلب می‌کند اما رشید به سبک فیلم پدرخوانده (دون کرلئونه) پول را پس می‌گیرد در همین کش‌وقوس‌ها فریدون در بر اثر حمله قلبی درمی‌گذرد و رحمان به همراه خواهر فریدون به زادگاهش باز می گردد…

زمان پخش فیلم آواز تهران از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش فیلم آواز تهران از آی فیلم

این فیلم پنج شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرارش روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران عزیز این فیلم می توان به منوچهر حامدی،جهانگیر فروهر،رضا کرم‌رضایی،مرتضی ضرابی،مختار سائقیملیحه نظری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این فیلم جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات