زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال پنچری از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ +روزهای پخش تکرار

0

زمان پخش سریال پنچری : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پنچری برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پنچری

این سریال به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام محصول سال ۱۳۹۵ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. که بررای بار اول در در تابستان ۱۳۹۶ از دهم تیر تا هفتم شهریورماه از شبکه سوم سیما پخش شد. ناگفته نماند رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون و علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه این مجموعه بازدید کردند. این مجموعه در زمان پخش خودش یکی از بهترین سریال های طنز بوده. حالا قرار شده این سریال طنز از ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال دودکش ۲ می شود.

از جمله هنرمندانی که در این مجموعه جذاب بازی کردند می توان به یوسف تیموری،رضا داوودنژاد،مهران غفوریان،حمید لولایی،غلامرضا نیکخواه،سولماز غنی،زهره فکورصبور،مائده طهماسبی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده حمید خواستار است به دنبال ازدواج با دختری به نام نگار جهانی است. در این راه پدر و مادر او شرط‌ های زیادی جلوی پای حمید می‌گذارند. حمید به سختی طی ۴ سال این کار را انجام می‌دهد و به افراد زیادی بدهکار می‌شود. اما در همین حین پسر خاله او قادر از زندان آزاد می‌شود و…

در کل سریال به معضلات اجتماعی همچون سخت گرفتن در امر ازدواج می‌پردازد.

زمان پخش سریال پنچری از شبکه آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال پنچری از شبکه آی فیلم

 

این سریال کمدی ۴۲ قسمتی قرار است از چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ هرشب به جز پنجشنبه ها ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش شود.امیدواریم از

از جمله بازیگران محبوب این مجموعه می توان به مریم سعادت،شهین تسلیمی،شهره سلطانی،بهشاد شریفیان،فرزاد حاتمیان،نازگل فرنقی،حمید غلامی،اشکان اشتیاق و… اشاره کرد.

دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات