زمان بازی برگشت فینال پرسپولیس و کاشیما

0

زمان بازی برگشت فینال پرسپولیس و کاشیما

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار شد و در پایان تیم کاشیما با نتیجه ۲ بر صفر پیروزی رسید.

تیم پرسپولیس که نیمه اول این بازی را بسیار خوب و منسجم شروع کرد و بازیکنان این تیم بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند، اما در نیمه دوم این تیم کاشیما بود که جریان بازی را در دست گرفت و توانست دو گل به ثمر برساند.

پرسپولیس و کاشیما

تاریخ و ساعت بازی برگشت فینال قهرمانان آسیا

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برنامه بازگشت پرسپولیس به ایران

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، سرخپوشان فردا یکشنبه در قالب دو گروه، ژاپن را ترک کرده و راهی امارات خواهند شد.

طبق برنامه اعلام شده، گروه اول که شامل اکثر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعم از بازیکنان و کادرفنی، تعدادی از عوامل تیم و مدیران باشگاه خواهد بود، با پرواز ۱۷ و ۳۰ دقیقه توکیو را ابتدا به مقصد اوزاکا ترک می‌کنند تا از طریق فرودگاه این شهر به دبی پرواز کنند. این انتقال به منظور بهره‌مند شدن اعضای تیم از پرواز بیزینس کلاس انجام می‌شود تا شرایط رفاهی مطلوب برای استراحت و خواب آنها فراهم شود. با توجه به تکمیل پروازهای دیگر و جثه بزرگ هواپیما، این پرواز از شهر اوزاکا انجام خواهد شد.

طبق برنامه اعلامی، این هواپیما قرار است ساعت ۶ صبح دوشنبه وارد فرودگاه دبی شود. ایوانکوویچ و مسولان باشگاه و تیم امیدوارند با توجه به فراهم بودن امکان خواب شبانه در طول مدت سفر و ورود صبحگاهی به مقصد، همچنین اختلاف ساعت ناچیز دبی با تهران، شرایط بازیکنان و زمان خواب و بیداری آنها به شرایط عادی بازگردد. بازیکنان در طول مدت سفر به ژاپن با اختلال خواب روبرو شده بودند.

و اما گروه دیگر کاروان، امشب توکیو را ترک می‌کند و قرار است ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در باشگاه ایرانیان به گروه اول ملحق شود.

قیمت بلیت بازی پرسپولیس و کاشیما

بلیت جایگاه برای بازی پایانی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا که برای اولین بار در تهران برگزار خواهد شد، به ارزش ۸۰ هزار تومان، عرضه می‌شود. بلیت روبروی جایگاه ۵۰ هزار تومان خواهد بود و بلیت سکوهای پشت دروازه و طبقه دوم که بخش اعظم بلیت فروشی این مسابقه را شامل می‌شود، به قیمت ۳۰ هزار تومان ارایه می‌گردد.

 

نظرات