آیا شنبه ۱۲ آبان ۹۷ مدارس تعطیل است؟

0

تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ آبان ۹۷ ؟!

تعطیلی مدارس شنبه : تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز با توجه به ساعت برگزاری مسابقه تبدیل به یک مسئله برای دانش‌آموزان شده است. در همین راستا وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: امکان تعطیلی مدارس وجود ندارد. از سویی دیگر قرار شده است که بازی حساس پرسپولیس با کاشیما آنتلرز در سینماها نمایش داده شود.

این مسابقه شاید مهمترین بازی تاریخ پرسپولیس باشد که در آن سرخپوشان می‌توانند با ارائه‌ی یک بازی منطقی و حساب شده دست پر از زمین خارج شده و کار قهرمانی را به تهران و ورزشگاه آزادی بکشاند.

طیف وسیعی از هواداران پرسپولیس را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند که ساعت بازی برای آنها تبدیل به یک معضل جدی شده و آنها نگرانند نتوانند تاریخ‌سازی احتمالی شاگردان برانکو را به نظاره بنشینند.

کار به جایی رسید که صفحه‌ی اینستاگرام وزیر آموزش و پرورش جایی برای درخواست دانش‌آموزان برای تعطیلی روز شنبه مدارس شد و کامنت‌های زیادی در این باره دیده منتشر شد.

تعطیلی مدارس شنبه

شنبه ۱۲ آبان مدارس تعطیل نیست

وزیر آموزش و پروش پس از بازتاب زیاد این ماجرا، در صفحه‌ی اینستاگرامی خود چراغ سبزی را به درخواست کنندگان داشته و از مدیران مدارس خواسته تا شرایط پخش این دیدار را در محیط‌های آموزشی فراهم کنند تا طرفداران پرسپولیس هم به درس و تحصیل خود بپردازند و هم این مسابقه‌ی تاریخی را ببینند. اما امکان تعطیلی مدارس طبق گفته وزیر وجود ندارد

اتفاقی که نشان از اهمیت ویژه‌ی این مسابقه برای تمام نهادها دارد و باید ببنیم تیم فوتبال پرسپولیس چه نتیجه‌ای را در بازی با کاشیما رقم خواهد زد.

تعطیلی مدارس شنبه

همچنین رییس کمیته انضباطی اکران فیلم درباره «نمایش پرسپولیس – کاشیما در سینما‌های تهران» اعلام کرد: تنها ۶ سینما درآمد حاصل ار نمایش فوتبال های جام جهانی را واریز کرده اند، هفت سالن سینما پیش فروش بلیت های بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسولیس و کاشیما آنتلرز برای سانس ۹:۳۰ صبح شنبه با قیمت ۲۰ هزار تومان آغاز کرده اند.

این در حالی است که از جمع این هفت سالن تنها سینماهای آزادی، کوروش، مگامال و زندگی درآمد حاصل ار نمایش بازی های جام جهانی را تسویه کرده اند.


 

همچنین ببینید : زمان بازی فینال جام باشگاههای آسیا

نظرات