زمان پخش و تکرار سریال پشت کوه های بلند از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال پشت کوه های بلند : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پشت کوه های بلند برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پشت کوه های بلند

این سریال به نویسندگی و کارگردانی امرالله احمدجو و تهیه‌کنندگی رضا جودی محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر تاریخی، طنز و اجتماعی است. این مجموعه برای بار اول در اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۱ از شبکه سه پخش گردید. این مجموعه به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه در اطراف زاینده رود و قسمت‌های پایانی در بیابان‌های میمه که روزی روزگاری هم در آن ساخته شد انجام شده‌است. حالا قرار شده این سریال از ۱۶ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگران آن می توان به محمود پاک‌نیت،حسن اکلیلی،انوشیروان ارجمند،فردوس کاویانی،آتش تقی‌پور،مهوش صبرکن،علیرضا شجاع‌نوری و… اشاره کرد.

در خلاصه این سریال آمده حسام بیگ با نام جدید سامشا اکنون پادشاه ایران شده و برای خوشگذرانی به سمت اصفهان می‌آید. کاروان او را همسرش ملک خاتون و دو فرزندش ولیعهد و شا دخترو، تلخک دربار قشونسالار، میرغضب و ریز و درشت درباریان، جارچی‌ها، دسته موزیک و آشپزخانه دربار همراهی می‌کننداو که حالا پادشاه شده، همراه با ملک خاتون، شمس وزیر، قشون سالار و دیگر خدم و حشم معمول پادشاهان از جمله تلخک دربار، برای تفرج، شکار و خوشگذرانی به اصفهان می‌آید و….

زمان پخش سریال پشت کوه های بلند در شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال پشت کوه های بلند

این مجموعه ۵۰ قسمتی از ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ و تکرار آن ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به مهتاج نجومی،محمد فیلی،بهروز مسروری،فریدون سورانی،رحیم هودی،پرویز بزرگی،راحیل گلکار،سیف الله نامداری،سپیده مظاهری،،فردوس کاویانی،بیژن بزرگی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات