زمان پخش و تکرار سریال هست و نیست از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال هست و نیست : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال هست و نیست برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال هست و نیست

 این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و نویسندگی نادر وحید محصول سال ۱۳۹۶ در ژتنر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این سریال برای بار اول در همین سال ۹۶ از شبکه دوم سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا قرار شده این مجموعه از ۱۵ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین سریال ملکاوان می شود.

از جمله بازیگران این مجموعه جذاب می توان به فرهاد قائمیان،حمیدرضا پگاه،عنایت‌الله بخشی،الهام پاوه‌نژاد،نگار عابدی،امیر دژاکام،شقایق فراهانی،سیامک اطلسی،اکبر رحمتیف سیاوش خیرابی و… اشاره کرد.

در واقع این سریال روایت طمع و سوداگری از یک سو و زلالی و صمیمیت از سویی دیگر است.

خلاصه سریال درباره دو باجناق و دوست است که با دو خواهر ازدواج کرده اند اما با اتفاقاتی که می افتد این دو خانواده با یکدیگر قهر می کنند و بعد از چند سال فرزندان آن ها عاشق هم می شود اما…

به طور کل در مقدمه سریال آمده : گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود.

زمان پخش سریال هست و نیست از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال هست و نیست

این مجموعه تلوزیونی جذاب و زیبا ۳۰ قسمتی از ۱۵ آبان ۱۴۰۱ هرروز ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله دیگر بازیگران که هنرنمایی کردند در این مجموعه می توان به نازنین کریمی،سولماز حصاری،آوا دارویت،مانی حیدری،علی مسلمی،غزاله اکرمی،پژواک ایمانی،آوا دارویت،اکبر رحمتی،مرتضی علی آبادی،ایمان صراف و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات