جدیدترین مدل های النگو طلای زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

النگو طلای زنانه : النگو به‌ عنوان یکی از زیورآلات پرکاربرد، لوکس و جذاب است که خانوم ها عاشق آن هستند. از این جهت ما مجموعه مدل های جدید النگو طلای زنانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

النگو طلای زنانه

جدیدترین مدل های النگو طلای زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

قبل از خرید النگو حتما این نکته را در نظر بگیرید که هدف شما از خرید النگو چیست و یا در چه محیطی قصد استفاده از این زیورآلات را دارید. اگر به صورت روزانه تمایل به استفاده از آن را دارید بهتر است مدل‌های ساده و ظریف را انتخاب نمایید. اما اگر برای مهمانی و مراسمات قصد خرید النگو را دارید بهتر است از طرح‌ها و مدل‌های کلاسیک النگو و یا دستبند النگویی با زرق و برق بیشتر استفاده نمایید.

النگو طلا

راهنمای خرید

نکات مهم خرید النگو طلا :

برای خرید حتما به سایز آن دقت نمایید. اگر از جمله افرادی هستید که مچ دستی لاغر و یا متوسط دارید هر اندازه النگو با ضخامت مختلف برای شما مناسب است اما اگر مچ دستی پهن دارید النگوهای نازک برای شما مناسب نیست و استفاده از مدل‌هایی با ضخامت بیشتر دست شما را زیباتر خواهد کرد. همچنین دقت داشته باشید قبل از خرید النگو مچ دست خود را اندازه گرفته و النگویی متناسب با اندازه دست خود انتخاب نمایید. زیرا استفاده از النگو تنگ و یا گشاد به دست شما آسیب می‌رساند.

النگو طلای شیک

از جمله نکات مهم در انتخاب النگو طلا توجه به رنگ پوست است. اگر در گروه افرادی با رنگ پوست گرم قرار دارید النگو طلا رز گلد و زرد برای شما مناسب بوده و زیبایی بیشتری به دستان شما خواهد بخشید. اما اگر رنگ پوستی سرد و یا روشن دارید النگو طلا سفید رنگ برای شما مناسب‌تر خواهد بود. همچنین افرادی با پوست خنثی هر رنگ از زیورآلات زیبایی خاصی به آن‌ها خواهد بخشید.

راهنمای خرید النگو زنانه

یکی دیگر از موارد مهم در راهنما خرید النگو توجه به وزن النگو است. اگرچه وزن نقش مهمی در قیمت طلا دارد اما این عامل علاوه بر قیمت برای راحتی دست نیز باید مورد توجه قرار گیرد. اگر قصد دارید از النگو به صورت روزانه استفاده نمایید بهتر است از خرید النگوهایی با وزن بالا اجتناب نمایید. زیرا این مدل‌ها در استفاده طولانی مدت به دلیل سنگینی دست شما را اذیت خواهند کرد.

النگو دخترانه

النگو بهتر است در کدام دست باشد؟

به طور معمول افرادی که از ساعت و یا دستبند استفاده می‌کنند بهتر است النگو را در دست راست خود بیندازند و در دست چپ ساعت و یا دستبند. البته بسیاری از افراد دستبندهای النگویی را در کنار ساعت استفاده می‌کنند.علاوه بر این مورد بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن و یا شکستن النگو بهتر است افراد راست دست النگو را در دست چپ و افراد چپ دست النگو را در دست راست بیندازند.

النگو ظریف زنانه

تعداد مناسب النگو برای استفاده :

اگر شما از النگوهای پهن و یا تک پوش استفاده می‌کنید بهتر است النگو تکی باشد زیرا این مدل‌ها به دلیل پهنا و ضخامت زیاد فضای بیشتری از دست را اشغال می‌کنند اما اگر از مدل‌های النگو ظریف استفاده می‌کنید انداختن چندین النگو به عنوان مثال ۳ الی ۶ النگو ظریف در کنار هم زیبایی بیشتری خواهد داشت.

قیمت النگو زنانه

النگو پهن زنانه

النگو دستبندی زنانه

مدل های جدید النگو زنانه

همراه ما باشید

نظرات