زمان پخش و تکرار سریال دست بالای دست از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال دست بالای دست : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دست بالای دست برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دست بالای دست

این سریال به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی و نویسندگی امیر برادران و خشایار الوند محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش شد و در زمان خودش به دلیل بازیگران درجه یک و داستان متفاوتش بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا قرار شده این مجموعه جذاب از ۱۱ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین مجموعه سه در چهار می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به یوسف تیموری،جواد عزتی،رضا فیض نوروزی،رؤیا افشار،زهره مجابی،مجید مشیری،خشایار راد،مریم سرمدی،علیرضا جعفری،سمانه پاکدل و… اشاره کرد.

این سریال درباره سیامک سلطانی و سعید سلطانی برادر هستند و در خانه‌ای در جنوب شهر همراه پدرشان زندگی می‌کنند سیامک آدم کلاهبردار ی است وقصد دارد تا با معرفی کردن خود به عنوان یک جوان تحصیلکرده و پولدار با یک دختر ثروتمند به نام نوشین ازدواج کند. ولی سعید که برخلاف برادرش درستکار بوده و مورد اعتماد صاحبکارش دکتر مجلسی می‌باشد. دکتر مجلسی تصمیم می‌گیرد تا برای دیدن همسر و دخترش به خارج سفر کند و…

زمان پخش سریال دست بالای دست از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال دست بالای دست

این مجموعه ۱۵ قسمتی هرشب از ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ صبح و ۱۱ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران آن می توان به فتحعلی اویسی،بهاره افشاری،هایده حائری،سیروس میمنت،سعید پیردوست،گیتی معینی،ابوالفضل زارع کار مقدم،داریوش سلیمی،نبی الله پیرهادی،عباس محبوب،فرشید زارعی فرد و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات