جدیدترین و بهترین رنگ موهای مد ۲۰۱۹ – ۹۸

1

جدیدترین و بهترین رنگ مو مد ۲۰۱۹ – ۹۸

مقاله ی امروزمان را تقدیم کاربران خانم مجله اینترنتی حرف تازه که همیشه با ما همراه هستند میکنیم، مطمئنا با خواندن این مقاله ایده های فوق العاده ای برای ایجاد تغییرات ظاهری در موهای خود در فصل جدید به دست خواهید آورد که میتوانید با این تغییر همسر خود را شگفت زده کنید، امروز جدیدترین رنگ مو های مورد استفاده در بین معروف ترین هنرپیشه ها و هنرمندان هالیوودی را برای شما آماده کردیم که جدیدترین مدلهای رنگ مو در دنیا می باشند. پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید و تا انتها آن را مطالعه کنید.

مدلهای رنگ مو

موهای بلوند به رنگ کره مارگارین، سایه‌های قهوه‌ای روی موهای تیره، موهای تیره و بلوند «سلنا گومز» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸، آمبره، سامبره و بالیاژهای شیک و صد البته سلطنت دوباره رنگ‌های فانتزی از آبی نیلی گرفته تا صورتی و ارغوانی و بنفش به عنوان رنگ منتخب سال از سوی شرکت «پنتون» این نوید را می‌دهد که رنگ‌های پیشنهادی امسال آن‌قدر جذاب هستند که هیچ تضمینی وجود ندارد هر ماه یک رنگ تازه روی موهایتان نگذارید.

رنگ مو مد سال ۲۰۱۹

رنگ موی ریشه تیره و ساقه‌های بلوند؛ سورپرایز «سلنا گومز»

مدلهای رنگ مو

سورپرایز «سلنا گومز» پیش از جشن کریسمس امسال تغییر رنگ موهایش از «تیره» به «بلوند» می باشد. موهای بلوند «سلنا گومز» با ریشه‌های قهوه‌ای تیره و ساقه‌های بلوند یکدست تا به این‌جا محبوب‌ترین رنگ در بین دختران جوان برای شروع سال ۲۰۱۹ است. ریشه‌های تیره این مدل رنگ مو سبب شده تا «سلنا» همچنان معصومیت و جوانی چهره‌اش را حفظ کند و از سوی دیگر کنتراست این تکنیک رنگ زیبا به گونه‌ای است که نیاز به رنگ کردن مداوم ریشه ندارد و هر چقدر موهای بلوند بلندتر شوند زیبایی‌اش بیشتر به چشم می‌آید.

رنگ موی بژ، رنگ محبوب سال ۲۰۱۹ و همیشه

مدلهای رنگ مو

با اینکه رنگ «بژ» یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در تمام دوران‌هاست اما رنگ موی «بژ» سال ۲۰۱۹ اندکی با بقیه سال‌ها متفاوت است. رنگ موی بژ سال ۲۰۱۹ با سایه‌های بلوند و روشن‌تر تبدیل به رنگی شیک و خاص شده است. افکت‌های مهیج این سایه‌های بلوند رنگ چهره شما را روشن‌تر و شفاف‌تر نشان می‌دهد

کره بادام زمینی و ارغوانی مایل به بنفش، یک ترکیب موی هیجان‌انگیز و مد روز برای ۲۰۱۹

مدلهای رنگ مو

اگر می‌خواهید رنگ موهایتان طبیعی و در عین حال متفاوت و جالب به نظر برسد یک ترکیب رنگ «بلوند طلایی» با تناژ رنگ «کره بادام زمینی» و سایه‌هایی به رنگ «ارغوانی مایل به بنفش» یک انتخاب منحصربه‌فرد است.

رنگ موی بنفش

مدلهای رنگ مو

اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که دلشان می‌خواهد هر هفته رنگ موهایشان را تغییر دهند و به همین منظور تمام یا بخشی از موهایتان را دکلره و بی‌رنگ کرده‌اید تا هر چند وقت یک بار رنگ‌های فانتزی مختلف را امتحان کنید پیشنهاد نخست ما به شما برای سال ۲۰۱۹ رنگ جادویی و همیشه مد روز «بنفش» است که بدون اغراق می‌توان لقب شاهزاده مادام‌العمر رنگ‌های فانتزی را به آن بخشید.

هایلایت، یک مدل شیک برای سال ۲۰۱۹

مدلهای رنگ مو

اگر رنگ پوستتان سبزه یا روشن است یک انتخاب شیک برای رنگ کردن موهایتان برای سال ۲۰۱۹ رنگ قهوه‌ای تیره برای کل مو و درآوردن چند تکه هایلایت در لابه‌لای موهایتان است.

رنگ آمبره قرمز آتشی، هلویی و صدفی؛ امسال موهایتان را پرپشت‌تر کنید

مدلهای رنگ مو

این مدل رنگ آمبره با یک رنگ قرمز مایل به نارنجی طبیعی در ریشه شروع می‌شود و به سمت ساقه کم‌کم به رنگ هلویی و توت‌فرنگی و صدفی می‌رسد. این مدل و رنگ موهایتان را پرپشت و لطیف نشان می‌دهد.

بلوند کره‌ای؛ یک رنگ جذاب برای بلوند پسندها

مدلهای رنگ مو

اکثر خانم‌هایی که موهایشان را بلوند می‌کنند تمام دغدغه‌شان این است که به‌جای تناژ «زرد» یک تناژ «دودی» و «پلاتینه» به موهایشان بدهند. با این‌همه بلوندهای سال ۲۰۱۹ به‌جای تن سفید و نقره‌ای تن «طلایی» و «زرد کره‌ای» دارند درست مثل رنگ موی این روزهای ستاره مشهور هالیوود «اما استون».

مشکی پرکلاغی؛ انعکاس زیبای رنگ‌های سفید و مشکی

مدلهای رنگ مو

اگر پوست سفیدی دارید «مشکی پرکلاغی» که اتفاقاً یکی از رنگ‌های همیشه محبوب است این بار هم رنگ برگزیده کارشناسان زیبایی برای سال ۲۰۱۹ است. ترکیب رنگ پوست سفید با موهای مشکی چهره شما را جوان و شاداب نشان می‌دهد.

رنگ هلویی_دودی و کرمی؛ غروب خورشید در کرانه اقیانوس ۲۰۱۹

مدلهای رنگ مو

اگر طرفدار تنوع هستید و می‌خواهید از روش‌های جدید برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید امسال متد اروپایی «کالر ملتینگ» را امتحان کنید و موهایتان را به رنگ جذاب «هلویی_دودی و کرمی» دربیاورید. این تکنیک رنگ کردن موی پرطرفدار شبیه تکنیک «آمبره» و «سامبره» است با این تفاوت که در تکنیک رنگ «کالر ملتینگ» از سه رنگ یا بیشتر استفاده می‌شود. در این تکنیک لزوماٌ از رنگ تیره به روشن نمی‌رسیم و می‌توان از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید. در یک ترکیب موی منحصربه‌فرد به روش «کالر ملتینگ» می‌توانید ریشه موها را تیره نگه دارید و برای این ترکیب رنگ از «نارنجی مایل به قرمز» شروع کنید، در ادامه «دودی_هلویی»، «نارنجی نارنگی» و در نهایت رنگ «کرم» حسن ختام کار است. با این روش ظاهر موهای شما مثل لحظه غروب خورشید در کرانه اقیانوس می‌درخشد.

رنگ مو مرواریدی با تناژ صورتی، یک رنگ شیک و همیشه مد روز

مدلهای رنگ مو

برای رسیدن به رنگ موی «مرواریدی با تناژ صورتی» حتماً باید موها را حداقل به پایه ۹ دکلره برسانید. با وجود این‌که این رنگ مو یک رنگ شیک و همیشه مد روز به‌خصوص برای فصل تابستان است اما باید برای نگه‌داشتن این رنگ به‌طور مرتب موهایتان را رنگساژ کنید.

رنگ موی بلوند خاکستری؛ یک رنگ موی همه‌پسند در سال ۲۰۱۹

مدلهای رنگ مو

اسم این رنگ بلوند را هر چه که می‌خواهید بگذارید مهم نیست، مهم این است که رنگ موی «بلوند_خاکستری» یکی از پرطرفدارترین رنگ موها از سال ۲۰۱۷ تاکنون است. برای رسیدن به این رنگ مو بهتر است یک سانت از ریشه را به حال خود بگذارید تا زحمت رنگ کردن ریشه را هم از روی دوشتان بردارید.

رنگ قهوه‌ای خاکستری؛ کلاسیک و ماندگار برای پوست‌های سفید

مدلهای رنگ مو

یک رنگ موی تیره و البته شیک و کلاسیک و ایده‌آل برای کسانی که رنگ پوست صورتشان سفید و گلگون است. برای رسیدن به این رنگ شیک نیاز به دکلره و بی‌رنگ کردن موها و رساندن به پایه ۹ دارید.

رنگ مو به روش آمبره؛ موها هر چه بلندتر، بهتر

مدلهای رنگ مو

یکی از محبوب‌ترین روش‌های رنگ کردن در سال‌های اخیر روش «آمبره» که در سال‌های نخست با تیره نگه داشتن یک یا دو سانتیمتر ریشه شروع شد و حالا به حداقل ۵ سانتیمتر ریشه تیره رسیده و کار را برای خانم‌ها ساده‌تر کرده است. در این روش شما می‌توانید حداقل از ۵ سانتیمتر پایین‌تر از ریشه موهایتان را روشن کنید و ازآنجایی‌که مرز میان دو رنگ مشخص نیست هر چه موهایتان بلندتر شود و موهای روشن پایین‌تر بیاید رنگ مویتان شیک‌تر می‌شود.

رنگ مو موکالاته؛ یک رنگ مدرن و دخترانه برای سال ۲۰۱۹

مدلهای رنگ مو

رنگ موی «موکالاته» رنگی شیک و دخترانه شبیه یک فنجان «کافه‌لاته خوش‌رنگ» با کمی تناژ رنگ طلایی است.

رنگ مو ماهاگونی؛ امسال هم شیک و درخشان باشید

مدلهای رنگ مو

برای رسیدن به این رنگ موی محبوب نیازی به هایلایت ندارید. رنگ موی «ماهاگونی» با تناژهای قرمز و بنفش به تنهایی آن‌قدر شیک و درخشان است که نیاز به هیچ دست‌کاری و ترفند دیگری ندارد و البته با این رنگ موی گرم لازم نیست همیشه چهره‌ای آرایش‌شده داشته باشید.

در سال ۲۰۱۹ هایلایت موهایتان را مخفی کنید

مدلهای رنگ مو

اگر می‌خواهید روی زمینه و لابه‌لای موهای خودتان چند تکه موی روشن‌تر یا «هایلایت» داشته باشید و درعین‌حال نمی‌خواهید این هایلایت خیلی به اصطلاح توی چشم باشد، سال ۲۰۱۹ بهترین فرصت برای انجام این کار است. کافی است روی زمینه و در لابه‌لای رنگ موی طبیعی‌تان چند تکه هایلایت به هر رنگی که دوست دارید از رنگ‌های تیره تا فانتزی یا روشن درآورید و به اصطلاح موهایتان را «هایلایت مخفی» کنید.

رنگ موی بلوند با ریشه‌های یاقوتی؛ هم آمبره و هم سامبره

مدلهای رنگ مو

یک رنگ موی بلوند مدرن و شیک که حسابی شما را به وجد خواهد آورد. اگر طالب تنوع هستید و در عین‌حال به موهای «بلوند پلاتینه» که البته با دکلره به پایه ۱۰ رسیده‌اند علاقه دارید یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شما داریم. با تکنیک آمبره ریشه موهایتان را به رنگ یاقوتی مایل به بنفش که رنگ سنگی محبوب به نام «آمتیس» است درآورید. این رنگ مو را به روش «سامبره» هم می‌توانید روی موهایتان پیاده کنید و ریشه موهایتان را بلوند و ساقه‌ها را به رنگ یاقوت درآورید.

رنگ رزگلد؛ در سال ۲۰۱۹ با شکلاتی ترکیبش کنید

مدلهای رنگ مو

یک رنگ موی دلنشین و شکیل نزدیک به رنگ «گل‌بهی» که اتفاقاً برخلاف اکثر رنگ موها نیاز به چهره‌ای آرایش شده ندارد تا خودش را خوب و موجه نشان دهد. اگرچه به نظر می‌رسد که رنگ صورتی مثل تمام رنگ‌های فانتزی خیلی زود جلوه و زیبایی‌اش را در اثر شستشو از دست بدهد اما تجربه نشان می‌دهد ترکیب رنگ رز گلد با قهوه‌ای شکلاتی هم آن را درخشان‌تر نشان می‌دهد و هم دوام این رنگ را بالاتر می‌برد.

رنگ موهای فانتزی؛ رنگ‌های همیشه در بورس

مدلهای رنگ مو

یکی دیگر از رنگ موهای پرطرفدار رنگ موهایی موسوم به «فانتزی» است که اتفاقاً از جمله پیشنهادهای منتخب کارشناسان زیبایی در سال ۲۰۱۹ هم هست. این رنگ موهای متنوع یکی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین دختران جوان است که اتفاقاً به چهره ظاهری لطافت می‌بخشد. در واقع این رنگ‌های فانتزی در تناژهای مختلف از جمله رنگ‌هایی هستند که برای رسیدن به آن‌ها باید ابتدا موهایتان را دکلره یا بی‌رنگ کنید. از قرمز و صورتی گرفته تا سبز و آبی با این رنگ موها می‌توانید به هر آنچه می‌خواهید برسید. اگر قصد دارید یک رنگ موی فانتزی شیک و مد روز داشته باشید بهتر است این رنگ موها را با تکنیک «بالیاژ» امتحان کنید.

رنگ برونده؛ ترکیب شیک بلوند و قهوه‌ای محبوب ستاره‌های هالیوود

مدلهای رنگ مو

یکی دیگر از انواع رنگ‌های بلوند که از ترکیب رنگ قهوه‌ای و رنگ‌های روشن موسوم به «بلوند» به دست می‌آید و اتفاقاً با تمام رنگ‌های پوست سازگار است، رنگ‌های موسوم به «Bronde» است. حالت سایه‌روشن و یک‌دست نبودن رنگ زیبایی آن را دوچندان می‌کند. بد نیست بدانید که «Bronde» از جمله محبوب‌ترین رنگ موها در بین ستاره‌های هالیوود است.

 

برگرفته از سایت نیکوپی

1 دیدگاه در “جدیدترین و بهترین رنگ موهای مد ۲۰۱۹ – ۹۸

  1. محیا گفت:

    مرسی از راهنماییتون عالی بود

نظرات