آن ماری سلامه | بیوگرافی و عکسهای آن ماری سلامه و همسرش بازیگر لبنانی

0

بیوگرافی و عکسهای آن ماری سلامه و همسرش بازیگر لبنانی + عکس بی حجاب

بیوگرافی آنه ماری سلامه بازیگر لبنانی حوالی پاییز و همسرش بازیگر لبنانی +عکس بی حجاب و اینستاگرام آن ماری سلامه و حواشی تجاوز و خانواده اش و همسر و خانواده و آثار سریال و فیلم را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

آن ماری سلامه یکی از چهره های اهل لبنانی می‌باشد، که در مجموعه حوالی پاییز و سریال نجلا ۲ در نقش سلیمه ایفای نقش نموده است.

ایشان علاوه بر هنرپیشگی در زمینه نویسندگی نیز فعالیت می کند. وی در رشته هنر تحصیل کرده است.میتوان گفت این هنرپیشه یکی از هنرپیشه های معروف لبنانی و عرب می‌باشد. آن ماری سلامه نخستین بازی اش در ایران در مجموعه حوالی پاییز نیز بوده است. وی به غیر از بازی در سینمای ایران در سینمای دیگر کشورها از جمله : سوریه، ژاپن ومصر نیز هنرنمایی نموده است. حال در ادامه درباره زندگی شخصی، خانواده، سوابق هنری و….. ایشان بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salame) بازیگر سریال حوالی پاییز در تاریخ ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریا در کشور لبنان به دنیا امده است ایشون ۲۸ سال دارد .

مدرسه محل تحصیل ایشون مهران منصور می باشد و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی دارد و کارش را با بازی در سریال های تلویزیونی آغاز کرد.

آن ماری سلامه

وی در سریال حوالی پاییز که از شبکه سه به زودی پخش میشود بازی کرده است. این بازیگر لبنانی در فیلمی بنام اواز سرزمین من بود که عباس رافعی گارگردان این این فیلم بوده است و نمایش موفقی داشت.

وی با همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد خود را به درجه بالایی از موفقیت رساند.

سریال حوالی پاییز ملودرامی عاشقانه است که به داستان عشق جوان ایرانی نسبت به دختری عرب می‌ پردازد. در این سریال علاوه بر آن ماری ،رویا تیموریان و لیلا اوتادی در این سریال بازی می‌کنند.

نقش مقابل آن‌ ماری را حسین مهری بازی می کند.

گفته می‌شود آن‌ ماری سلامه دستمزد قابل توجهی برای بازی در این سریال دریافت کرده‌ و با توجه به اینکه به زبان فارسی تسلط داشته‌ از معدود گزینه‌ های کارگردان برای انتخاب بازیگر بوده‌ است.

آن ماری سلامه

همسر آن ماری سلامه

متاسفانه خبری مبنی بر متاهل یا مجرد بودن وی که موثق باشد دقیقا مشخص نشده ولی به احتمال زیاد ایشان مجرد باشند.

خبر تجاوز

تقریبا پارسال بود که خبری مبنی بر تجاوز به بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز منتشر شد که در اتاق خود در حال استراحت بوده است که سرایدر وارد اتاق میشود و قسد رابطه با او را داشت که ان ماری سلامه تلاش میکند تا به این رابطه تن ندهد و داد و فریاد راه میاندازد در نتیجه شخص سرایدار موفق به رابطه نمیشود.

و این خبر منتشر میشود و باعث زندانی شدن ان فرد میشود. البته واکنش های زیادی در این باره منتشر شده است که مردم این عمل او را مورد ستایش قرار داده بودند که در مقابل زور و اجبار تن به رابطه کثیف نداده است.

فیلم شناسی

Roots

The Victors

Wein Kenti

String Closer Th…

او بیشتر در سریال‌های تلویزیونی در لبنان ایفای نقش کرده‌ است و طرفداران بسیار زیادی دارد. و البته تسلطی که به زبان فارسی دارد یکی از دلایلی است که کارگردان‌های ایرانی او را به عنوان بازیگر سریال‌هایشان انتخاب می‌کنند.

آن ماری همچنین فعالیت‌هایی در سینمای ژاپن، مصر و سوریه داشته‌ است.

عکس های آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

 

 

نظرات