خبر و عکسهای ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

2

خبر و عکسهای ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

اردشیر احمدی در صفحه اینستاگرام خود با منتشر کردن تصاویر عقد خود با سارا خادم الشریعه ، خبر ازدواج خود را منتشر کرد.
سارا خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج تیم ملی ایران می باشد. ظاهرا عقد میان این دو عزیز را سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق خوانده است.

ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی
اردشیر احمدی در صفحه اینستاگرامش با منتشر کردن این تصاویر نوشت :
خیلی ساده و خودمونی، خیلی پر خاطره و با عشق، راهی بلند و مسیری طولانی آغاز شد. شاید خیلی از دوستان و آشنایان خبر نداشتند اما از این طریق بهشون میگم که خیلی دوستشون دارم، از ما ناراحت نباشید اگر تو این روز بسیار خوب پیشمون نبودید، مطمئن باشید ما جای خالی شما را بیشتر حس کردیم

 

ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

 

ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

 

ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

ازدواج سارا خادم الشریعه و اردشیر احمدی

ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

 

   ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

 

ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

منبع : صفحه اینستاگرام اردشیر احمدی

بیوگرافی سارا خادم

سارا سادات خادم‌الشریعه (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۷۵ در تهران) استاد بین‌المللی شطرنج اهل ایران است. وی نخستین شطرنج باز زن ایرانی است که علاوه بر کسب درجه استاد بزرگ بانوان، در سن ۱۸ سالگی در هشتاد و چهارمین کنگرهٔ شطرنج جهان، توانست عنوان استاد بین‌المللی شطرنج را به دست آورد. عنوانی که پیش از آن، تنها توسط شطرنج بازان مرد ایران کسب شده بود. وی طی ۱۱ دوره مسابقه فقط یک شکست متحمل شد و جمعی از ستارگان و بزرگان شطرنج را شکست داده‌است.

خادم‌الشریعه در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار در تاریخ شطرنج ایران موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی جوانان جهان (دختران) شد.  وی نماینده ایران در پایان دور ششم گرندپری شطرنج بانوان ۲۰۱۶ در خانتی مانسیسک روسیه است.   خادم الشریعه در گرندپری ۲۰۱۶ که در تهران برگزار شد مقام دوم مسابقات را کسب کرد. او در مسابقات گرندپری ۲۰۱۶ با حرکتی جوانمردانه پس از آن که دید وضع روانی حریفش مناسب نیست، با تساوی موافقت کرد و کاندیدای دریافت جایزه اخلاق ۲۰۱۶ شد. او در گرندپری روسیه به عنوان سوم دست یافت.

 

بیوگرافی اردشیر احمدی

اردشیر احمدی (۱۳۶۸ اصفهان) سازندهٔ ویدئوهای فارسی در رابطه با مسائل مربوط به ایران و ایرانیان است. آثار او از طریق وب‌گاه کلام تی وی، یوتیوب و وب‌گاه شخصی‌اش منتشر می‌شود. وی که اصالتاً اهل اصفهان است از کودکی به کانادا مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در رشتهٔ فیلم و سینما به پایان رساند. «آشپزی در سه سوت»، «از ونکوور تا لوس‌آنجلس» و «برنامه ذره‌بین» چند نمونه از سری برنامه‌های وی بوده‌است. استفاده از لهجهٔ اصفهانی و گریزمایه‌های طنز از خصوصیات کارهای اردشیر احمدی است. وی همچنین چند نماهنگ امیر تتلو را کارگردانی کرده‌است.

2 دیدگاه در “خبر و عکسهای ازدواج سارا خادم با اردشیر احمدی

  1. عباس گفت:
    2
    3

    ای جونم دستان زیبای استاد اخلاق، مرد پاکدست، سید آل عبا، یکدانه مرد پاک دولت ها، سید

  2. آرگان گفت:

    سلام
    من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
    با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
    ممنون

نظرات