عکسها و بیوگرافی ملیکا نصیری بازیگر

0

عکسها و بیوگرافی ملیکـا نصیری بازیگر

ملیکا نصیری از بازیگران جوان و خوش آتیه در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون در ایران است. وی برای اولین بار در در سریال ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخته است.

ملیکا نصیری

بیوگرافی ملیکا نصیری

ملیکا نصـیری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ در سریال ۸۷ متر به ایفای نقش پرداخت است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.
شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی ملیکا نصیری بازی در سریال ۸۷ متر بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری ملیکا نصیری را باید مدیون اعتماد کیانوش عیاری باشیم. چرا که اگر کیانوش عیاری به عنوان کارگردان به ملیکا نصیری برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید ملیکا نصیری مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

همسر ملیکا نصیری

متاسفانه در مورد ازدواج ملیـکا نصیری خبری در دسترس نیست. و خبر یا عکسی که توسط وی در این باره تایید شود در رسانها منتشر نشد است.

آثار ملیکـا نصیری

از مهمترین آثار ملیکا نصـیری میتوان به سریال ۸۷ متر اشاره کرد.
سریال تلویزیونی «۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. قصه ۸۷ متر از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد.

عکسهای ملیکـا نصیری

ملیکا نصیری

ملیکا نصیری

ملیکا نصیری

ملیکا

ملیکا نصیری

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

نظرات