اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم مرد (۱۳۸۷) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی مسعود رایگان،نسرین مقانلو،مجید مشیری و حدیث میرامینی و بنیامین مظفری در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم مرد

فیلم تلویزیونی مرد به کارگردانی سیروس الوند و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی محصول سال ۱۳۸۷ در ژانر درام،اجتماعی،عاشقانه است. این فیلم برای پخش در تلویزیون تولید شد و حالا پنجشنبه شب ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

«مرد» نام یک فیلم تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سیروس الوند در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مسعود رایگان ، نسرین مقانلو ، مجید مشیری و حدیث میرامینی و بنیامین مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

تله فیلم “مرد” دومین اثر تلویزیونی سیروس الوند با حضور مسعود رایگان است.

در این فیلم مسعود رایگان نقش مردی به نام فتاح را بازی می‌کند. فیلمنامه “مرد” را حجت قاسم زاده اصل نوشته و مجتبی رحیمی مدیریت تصویربرداری کار را به عهده دارد. تله فیلم “مرد” برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در سال ۸۷ ساخته شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد با نقش ها +عکس ها و داستان

خلاصه داستان فیلم مرد

این فیلم داستان این فیلم از جایی شروع می شود که آقای گلشهر یک مسافرخانه قدیمی را که حالا به یک ساختمان متروکه و دورافتاده در گوشه ای از شهر تبدیل شده، بازسازی می کند و آن را به مهمانخانه ای مجلل تبدیل می کند و خودش هم در آن مشغول به کار می شود.

فتاح که دادگاه به گناه‌کار بودنش حکم داده، به جرم قتل غیر عمد به زندان می‌افتد؛ تا آنکه پس از ۲۰ سال و در روز میلاد امیرالمومنین (ع) با حکم عفو آزاد می‌شود. او که پس از به زندان افتادن از همسرش جدا شده؛ پس از آزادی به دیدار دوست قدیمی‌اش رفته و سراغ همسر سابق و تنها فرزندش را از او می‌گیرد

اسامی بازیگران فیلم مرد

اسامی بازیگران فیلم مرد

  • مسعود رایگان در نقش فتاح
  • نسرین مقانلو
  • مجید مشیری
  • بنیامین مظفری
  • حدیث میرامینی
  • رضا رویگری
  • علیرضا زمانی نسب
  • علی اصغر طبسی
  • کیانوش گرامی
  • معصومه اسکندری
  • علی اصغر یوسفیان
  • محمد شادکی
  • منوچهر علیپور
  • مهدی نکونام
  • مجید علیزاده
  • ….

مجید مشیری

مجید مشیری دارای مدرک کارشناسی مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه فنی و مهندسی شیراز است.

وی دوره‌های آموزش بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری امين تارخ گذراند و پس از آن به ايفای نقش در مجموعه‌های تلويزيونی و فيلم‌های سينمايی پرداخت. او در فیلم‌هایی نظیر «آژانس شیشه‌ای»، «سام و نرگس» ، «پروانه‌ای در باد» ، «دل‌شکسته» ، «دعوت»، «یکی برای همه» ، «برج آرام»، «رسوایی» مجموعه‌های «پزشکان» ، «خط قرمز» ، «ارمغان تاریکی»  و «دست بالای دست» و … را در کارنامه دارد

داستان فیلم تلویزیونی مرد

نسرین مقانلو در فیلم مرد

نسرین مقانلو زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران، دارای مدرک تحصیلی دیپلم امور مالی کامپیوتر است.

او از کودکی به تئاتر علاقمند شد و در ۲۲ سالگی در یک نمایش تئاتر بازی کرد و سپس به بنیاد فارابی رفت. در سال ۱۳۷۰ با ایفای نقش در فیلم «قربانی» به کارگردانی رسول صدرعاملی، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت. این هنرمند، در فیلم «همسر» (۱۳۷۲) به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، در نقش اولین پلیس زن ایرانی ظاهر شد.

مسعود رایگان

مسعود رایگان بازیگر نقش فتاح در فیلم مرد

مسعود رایگان زاده ۱ بهمن ۱۳۳۲ در خرم آباد، دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک است. او فعالیت هنری‌اش را از کودکی با پرده‌خوانی و تئاتر آغاز کرد.

رایگان پس از مدتی همکاری با چند برنامه‌ی تلویزیونی در ایران، به سوئد سفر کرد و علاوه بر تحصیل در مدرسه‌ی فیلم سوئد، به همکاری با گروه‌های‌ تئاتر اوربرد، تئاتر القبر، تئاتر ملی، مرکز اینترکولت نشنال کالچر، تئاتر شهر، تئاتر اکتبر و اروگوئه اسپایسوف مشغول شد. وی برنامه‌ای تحت عنوان «دست‌های روشن» برای شبکه ۲ تلویزیون سوئد کارگردانی کرد، همچنین در فیلمی از سوزان اوستن کارگردان «برادران آمادتوس»، تحت عنوان «زندگی خطرناک» بازی کرد و همچنین در چهار مجموعه‌ی تلویزیونی در سوئد نقش آفرینی کرد. وی در سال ۱۳۸۰ به دعوت وحید موسائیان به ایران بازگشت و در فیلم «خاموشی دریا» به ایفای نقش پرداخت.

اسامی عوامل

سایر عوامل مرد عبارتنداز : طراح چهره پردازی: محسن موسوی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تولید: حسین عباسی، صدابردار: داریوش صادقپور، تصویربردار: فرشاد خالقی، برنامه ریز: احسان سجادی حسینی، دستیار کارگردان: امیر عزیزی، منشی صحنه: ماهرخ شریفی، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، عکاس: نوید سجادی حسینی

زمان پخش از تلویزیون

تله فیلم مرد پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش میشود و تکرار روز بعد در

نظرات