اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آن روی سکه با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم آن روی سکه (کیومرث پوراحمد) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم آن روی سکه با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی نفیسه روشن،علیرضا استادی،شاهین جهانگیری و سعیده عرب و رضا توکلی در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم آن روی سکه

فیلم تلویزیونی آن روی سکه به کارگردانی و تهیه کنندگی کیومرث پوراحمد محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر کمدی،اجتماعی،خانوادگی است. این برای پخش در تلویزیون تولید شد و حالا از شبکه دو سیما پنجشنبه شب ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود.

فیلم آن روی سکه به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، اکبر عبدی، امیر غفارمنش، مهرانه مهین ترابی، رضا کیانیان و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«آن روی سکه» نام یک فیلم تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کیومرث پوراحمد با هنرنمایی نفیسه روشن، شاهین جهانگیری، علیرضا استادی، کیانوش گرامی، مهران ضیغمی، سعیده عرب و رضا توکلی و …. است

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آن روی سکه با نقش ها +عکس ها و داستان

خلاصه داستان فیلم آن روی سکه

این فیلم داستان این فیلم از جایی شروع می شود که آقای گلشهر یک مسافرخانه قدیمی را که حالا به یک ساختمان متروکه و دورافتاده در گوشه ای از شهر تبدیل شده، بازسازی می کند و آن را به مهمانخانه ای مجلل تبدیل می کند و خودش هم در آن مشغول به کار می شود.

امین و سارا در حال تدارک جشن عروسی شان هستند. امین خانه ای خریده که پس از عروسی در آن زندگی کنند. او به شدت مقتصد است و حتی کوچک ترین پول برایش ارزش دارد. امین از مادرزنش سکه ای به عنوان مساعده دریافت می کند و قصد دارد آن را بفروشد تا حق الزحمه کابینت ساز خانه اش را بپردازد. اما اشتباهاً آن را داخل صندوق صدقات می اندازد و ماجرای آن روز برایش آغاز می شود. پلیس هنگامی که سعی دارد سکه را از صندوق خارج کند او را دستگیر می کند و …

خلاصه داستان فیلم آن روی سکه

اسامی بازیگران فیلم آن روی سکه

نفیسه روشن ، شاهین جهانگیری ، علیرضا استادی ، کیانوش گرامی ، مهران ضیغمی ، سعیده عرب و رضا توکلی در فیلم تلویزیونی «آن روی سکه» بازی کرده اند.

زمان پخش از تلویزیون

فیلم تلویزیونی «آن روی سکه» به کارگردانی «امید آقایی»، پنج‌شنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برخی عوامل

منشی صحنه : شبنم شبدیز ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : احسان بیگلری ، نویسنده فیلمنامه – تهیه کننده و کارگردان : کیومرث پوراحمد ، عکاس و تصویربردار پشت صحنه : مصطفی امینی ، تصویربردار : فرهاد محمودی ، موسیقی متن : فردین خلعتبری ، صداگذاری و ترکیب صداها : حسن مهدوی ، مجری طرح : داریوش بابائیان ، تدوین : معصومه شاه نظری ، مدیر تصویربرداری : مهدی مجدوزیری ، طراح گریم : مهری شیرازی ، مدیر تولید : فهیمه ساعی

نظرات