اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی + داستان

0

فیلم ویلای ساحلی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی ویلای ساحلی همراه با اسامی عوامل با بازی پژمان جمشیدی،ریما رامین فر،رضاعطاران و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم ویلای ساحلی

این فیلم به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه کنندگی رضا رخشان محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. کیانوش عیاری از اوایل پاییز سال ۱۴۰۱ ، فیلم جدید خود با نام «رکر» که حالا به «ویلای ساحلی» تغییر نام داده را در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین برد اما چند روز بعد از فیلمبرداری، تولید این فیلم به دلیل بیماری ایشان متوقف و او برای مدوا به تهران مراجعت کرد. اما به تازگی شبنم عرفی نژاد مدیر برنامه ریزی فیلم در گفت وگویی از بهبود حال کیانوش عیاری و از سرگیری فیلمبرداری خبر داد. پیش بینی می شود این فیلم بسیار مورد استقبال قرار گیرد و احتمالا سال آتینده پخش می شود.

خلاصه داستان

خانواده‌ای روستایی را روایت می‌کند که به عنوان سرایدار قرار است برای ۶ ماه از یک ویلا نگهداری کنند.صاحب ویلا، برای رفتن به خارج از ایران ویلا را به یونس می سپارد اما برادر زن یونس با ورود به خانه داستان‌هایی رقم می‌زند…

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی

اسامی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران

زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. اولین حضور عطاران در تلویزیون در مجموعه بیداران در سال  ۱۳۶۹  آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز ۵۷ و ساعت خوش مربوط می‌شود. عطاران نخستین کارگردانی خود را در برنامهٔ سیب خنده که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته بود تجربه کرد. وی همچنین اولین حضور خود در سینما را در سال ۱۳۷۶ و در فیلم کلید ازدواج تجربه کرد. او در فیلم و سریال های زیادی از جمله خانه به دوش،متهم گریخت،طبقه حساس،خوابم میاد،ورود آقایان ممنوع و… بازی کردند. در واقع ایشان یکی از بازیگران و کارگردانان موفق در سینما و تلوزیون و بسیار مشهور هستند که جوایز زیادی هم گرفتند.

بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران بازیگر ویلای ساحلی

پژمان جمشیدی

زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم ، شیشلیک  و علفزار  نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین نقش‌آفرینی او در مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برایش تندیس جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت. از دیگر بازی های زیبای ایشان می توان به خوب بد جلف،تگزاس،دینامیت،دوزیست،بی مادر،دیوار به دیوار و… اشاره کرد.

پژمان جمشیدی در فیلم ویلای ساحلی

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر برنامه‌ریزی: شبنم عرفی‌نژاد، دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی.

 

نظرات