اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بام بالا + عکس ها و داستان

0

فیلم بام بالا : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران بام بالا با اسامی و عکس ها و نقش های این فیلم سینمایی همراه با اسامی عوامل با بازی حمید لولایی،حسین سلیمانی،نیوشا علیپور  و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم بام بالا

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی جمال سید حاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر کودک و نوجوان،کمدی و خانوادگی است. پیش از این نام فیلم «نُه سالگی» بود اما چون «بام بالا» اسم عروسک حاضر در فیلم است به این نام تغییر داده است. نام این عروسک معنی خاصی ندارد و چون فیلم در فضای کودک ساخته شده است لزومی به استفاده از نام های معنی دار در آن نیست. ناگفته نماند این اثر جذاب هم اکنون در سینما های کشور اکران می شود.

خلاصه داستان

داستان درباره یک خواهر و برادر دوقلو است که شب تولدشان متوجه اختلاف موجود میان پدر و مادرشان می شوند که نگرانی هایی را در آن ها به وجود می آورد. این ۲ کودک به سهم خود تلاش می کنند که اخلافات موجود را حل کنند و پدر و مادرشان را در کنار یکدیگر قرار دهند که در این میان با عروسک فانتزی بام بالا آشنا می شوند…

خلاصه داستان فیلم بام بالا

اسامی بازیگران فیلم بام بالا

حمید لولایی

زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. با آنکه اولین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر،خانه به دوش،بزنگاه و… گسترش یافت. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

بازیگران فیلم بام بالا

حمید لولایی در فیلم بام بالا

حسین سلیمانی

زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دکلماتور ایران است. وی در سن ۱۳ سالگی با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیلم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد. با اینکه او بسیار بازیگری کرده از جمله : مارمولک،هاری،نهنگ عنبر،پزشکان،پژمان،زعفرانی و… اما او به بیشتر به خاطر دکلماتوری معروف و شناخته شده است.

حسین سلیمانی در فیلم بام بالا

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری : حسین ناظریان ، مدیر صدابرداری : علیرضا نیازی ، طراح صحنه و لباس : مرتضی پورحیدری ، طراح گریم : احسان روناسی ، طراحی و ساخت عروسک : مرضیه محبوب ، صدای عروسک : مسعود کرامتی ، عروسک گردان : عیسی یوسفی پور ، آهنگساز : بامداد افشار ، نیوشا قربانی ، مدیر تولید : مسعود مهدوی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : حمیده مقدسی ، شاعر : رسول نقوی ، جلوه های بصری : نیما قپانوری ، صداگذاری و ترکیب صدا : مهرداد جلوخانی ، مدیر مالی : فریبا قشلاقی ، روابط عمومی : سپیده کامرانی فر ، طراح و سرپرست گروه فرم(حرکت) : علی براتی ، تدوین : مهدی جودی ، منشی صحنه : مریم طریقی نژاد ، عکاس : فرزاد اسدیان ، مدیر تدارکات : سیدرسول سیدحاتمی.

نظرات