بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال اولین انتخاب با نقش ها + عکس و داستان و بیوگرافی

0

سریال اولین انتخاب : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال اولین انتخاب با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی لاله اسکندری، مازیار لرستانی (شهره لرستانی) و مجید مظفری و مریم امیرجلالی تا زمان پخش قسمت ها از شبکه نسیم ۱۴۰۱ در ادامه مطلب میخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال اولین انتخاب

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال اولین انتخاب با نقش ها + عکس و داستان و بیوگرافی

سریال اولین انتخاب یکی از سریال‌هایی طنز و کمدی محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی مسعود ردایی است که اینروزها در شبکه پاییز ۱۴۰۱ از شبکه نسیم روی انتن می رود، سریالی است به کارگردانی مهدی صباغ زاده به قلم عباس نعمتی.

این سریال برای اولین بار در ماه رمضان سال ۹۲ از شبکه پنج تلویزیون پخش شد و حالا از مهرماه ۱۴۰۱ قرار است بعد از آماده شدن برای پخش آن با شبکه نسیم مذاکره شود. اولین انتخاب جزو سریال‌های طنز و پر بازیگر است.

«اولین انتخاب» چهارمین سریال صباغ زاده پس از مجموعه هایی چون «دزدان مادربزرگ»، «دلبر آهنی» و «دیوار شیشه ای» است.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال اولین انتخاب با نقش ها +داستان و بیوگرافی بازیگران

در این سریال اکبر عبدی نقش پدر داماد، مجید مظفری نقش پدر عروس، شهره لرستانی نقش مادر عروس و لاله اسکندری و سحر آربین نقش مریم دختران خانواده را بازی می کنند. این تهیه کننده با اشاره به دیگر بازیگران این سریال گفت: مریم امیرجلالی نقش عمه عروس و رامتین خداپناهی نقش یکی دیگر از خواستگاران را ایفا می کنند. افشین هاشمی و زهیر یاری هم به ترتیب نقش دامادهای بزرگ و کوچک خانواده را بازی می کنند. وی یکی از امتیازهای این سریال را حضور بازیگران حرفه ای در آن عنوان و تصریح کرد: در این سریال هم بازیگرانی که با نقش های طنز شناخته می شوند حضور دارند و هم بازیگرانی که بیشتر در نقش های جدی حضور داشته اند و این بر جذابیت این مجموعه می افزاید. بدون شک ترکیب حرفه ای بازیگران این اثر بسیار جالب توجه است.

خلاصه داستان سریال اولین انتخاب

خلاصه داستان سریال اولین انتخاب

داستان این سریال درباره ی پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود که این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود.

سریال اولین انتخاب حکایت پسری شهرستانی به نام مسعود است که به خواستگاری دختری تهرانی می رود که در دانشکده پزشکی درس می خواند. پسر در بخش اداری دانشکده مشغول کار است، اما دختر برای معرفی پسر به خانواده اش می گوید که او هم در دانشکده پزشکی درس می خواند. برخورد و تعامل دو خانواده که برخاسته از سطح های اجتماعی و فرهنگی متفاوتی هستند، ماجراهای جالب و دیدنی را بوجود می آورد.

این سریال یک اثر کمدی، اجتماعی است و قصد دارد لحظات مفرحی را برای مخاطبان شکل دهد. مقوله ازدواج، فرهنگ سازی پیرامون آن و سطح توقع و انتظارات خانواده ها پیرامون ازدواج از موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است.

بازیگران سریال اولین انتخاب

بخشی از اسامی بازیگران سریال اولین انتخاب

سریال اولین انتخاب چند قسمت است؟

اولین انتخاب با نام قبلی دروازه بهشت مجموعه طنز تلویزیونی به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی در ۳۶ قسمت با هنرمندی اکبر عبدی، مجید مظفری، مازیار لرستانی (شهره لرستانی)، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری، مریم امیر جلالی، رامتین خداپناهی، سحر آروین و ….تولید شده است

مجید مظفری

مجید مظفری (زاده ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی فعالیت حرفه‌ای را از سال ۱۳۵۰ آغاز کرد و یک دوره ۵ ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشته و برای بازی در فیلم مسافران (بهرام بیضایی) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد. مجید مظفری تنها یک دختر بنام نیکی دارد.

سریال اولین انتخاب چند قسمت است؟

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی (با نام تولد شهره صالحی لرستانی؛ زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر و کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهلِ ایران است. وی در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر وارد حرفهٔ سینما و تلویزیون شد.
لرستانی، چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده‌است.این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعّالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از «تطبیق جنسیت» برای چنین اتفاقی استفاده کرد.

زمان پخش سریال اولین انتخاب

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بازیگر سریال اولین انتخاب

لاله اسکندری

لاله اسکندری (زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه) بازیگر و عکاس اهل ایران است.

او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های متعددی داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد لازم است ذکر شود ایشان از سال ۱۳۸۷ تا کنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت خود را ادامه داده‌است. وی خواهر ستاره اسکندری است.

اسامی بازیگران سریال اولین انتخاب

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی (زادۀ ۲۹ آذر ۱۳۲۶) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های دههٔ ۸۰ خورشیدی می‌باشد. وی به عنوان خواننده با گروه موسیقی «بیان» نیز همکاری داشته‌است.

لاله اسکندری

 

برخی عوامل سازنده

برخی عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیرتولید: تینا پاکروان، مدیرتصویربرداری: محمود کلایه، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، تدوین: بهزاد مصلح، طراح گریم: پرستو معینی و طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد.

نظرات