زمان پخش و تکرار فیلم راه بهشت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

فیلم راه بهشت : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار فیلم راه بهشت برای علاقه مندان به این فیلم را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این فیلم جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

 زمان پخش فیلم راه بهشت از شبکه آی فیلم

این فیلم به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر تاریخی،عاشقانه و خانوادگی است. این فیلم برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ پخش شد که بسیار هم مورد انتقاد و استقبال قرار گرفت و جوایزی را کسب کرد از جمله جایزه بیرق طلایی (جایزه ویژه مصطفی عقاد) بخش بین‌الملل سی‌امین جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری (حسن پویا) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر. حالا قرار است این فیلم ۲۱ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگران این فیلم می تواتن به امین زندگانی،الهام حمیدی،رضا رویگری،نسرین مقانلو،رامتین خداپناهی و… اشاره کرد که البته این عزیزان نقش اصلی را بازی می کنند.

این فیلم درباره ربودن دل «مصعب» پسر عمیر، اشراف‌زاده مکه‌، به خاطر سیمای دلنشین و ثروت و نسب شریف‌اش حسرت دختران مکی است، اما مصعب از کودکی گرفتار عشق «زلفا»، دختر خوانده بادیه نشینی به نام «قیس» است. او می‌داند ازدواجش با «زلفا» فقیر و بی‌اصل و نسب چیزی در حد رویاست، اما پیام محمد امین (ص) که حالا خود را رسول خدا معرفی می‌کند ولوله‌ای در جان اشراف‌زاده انداخته است‌…

در واقع این فیلم درباره بخشی از زندگی حضرت رسول‌الله (ص) در شهر مکه و معجزات ایشان است.

ساعت تکرار و زمان پخش فیلم راه بهشت

این فیلم ۹۴ دقیقه ایی قرار است پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر روز بعد (جمعه) از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران می توان به حسن اسدی،افسانه ناصری،عزیزالله هنر آموز،حسین صبوری،کاظم افرندنیا و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این فیلم جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات