زمان پخش و تکرار سریال ملکاوان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال ملکاوان : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال ملکاوان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال ملکاوان

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمد مصری پور محصول سال ۱۳۹۸ در ژانر جنایی،خانوادگی و اجتماعی دارد. این سریال دوین اثر اختصاصی شبکه آی فیلم میباشد. حالا قرار است برای اولین بار از همین شبکه دوباره پخش شود. ناگفته نماند از ۱۷ مهر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و جایگزین سریال پر مخاطب هزاران چشم می شود.

بخشی از این سریال در قالب ژانرهای وحشت و معمایی جا می‌گرفت که به همین جهت بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و باعث شد کارگردان به این انتقاد ها پاسخ بدهند : فضاسازی‌های خاصی در این سریال صورت گرفته است. به نظرم از همان سکانس‌های ابتدایی، وجه معمایی سریال پررنگ بوده است و یک حسن مجموعه‌های نمایشی این است که مخاطب نتواند از پیش، همه ماجراها و اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند و حدس بزند.

نازنین فراهانی، رضا مولایی، پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، صفا آقاجانی، معصومه آقاجانی، علی سلیمانی، پانته آ سیروس، غزال نظر،کمند امیرسلیمانی، سعید امیر سلیمانی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، بهزاد داوری، حمید شریف زاده، هادی نوری، بهناز نادری، بهار قاسمی و… از جمله بازیگرانی هستند که بسیار در این سریال خوش درخشیدند.

این مجموعه درباره سرنوشت یک زن است که شوهرش در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند که …

زمان پخش سریال ملکاوان از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال ملکاوان

این مجموعه تلوزیونی ۳۰ قسمتی از ۱۷ مهر ۱۴۰۱ هرروز ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله دیگر بازیگران این سریال می توان به ریحانه رضی، فرید قبادی، سمیه تاجیک، سیامک قاسمی، آسو پاشاپور، آریا جوکار، افسانه ناصری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات