زمان پخش و تکرار سریال خانه ما از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال خانه ما : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال خانه ما برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال خانه ما

این مجموعه جذاب کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی احمد علی حامد محصول سال ۱۳۸ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است. این مجموعه برای بار اول در سال ۱۳۷۹ از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال به نویسندگی پیمان قاسم خانی و شادمهر راستین است. این اولین تجربه های پیمان قاسم خانی در فیلم نامه نویسی غیر طنز با رگه هایی از شوخی و فکاهی است. حالا قرار است این مجموعه برای چندمین بار شبکه آی فیلم پخش شود یعنی از ۱۷ مهر ۱۴۰۱٫ ناگفته نماند این مجموعه جایگزین سریال چرخ و فلک می شود.

در این مجموعه رضا بابک (در نقش فرهاد تهرانی-پدر خانواده)، گوهر خیراندیش (در نقش آذر-مادر خانواده)، وحید رهبانی (در نقش نیما)، مانی نوری (در نقش پویا)، کیمیا ذوالفقاری (در نقش آیدا) و زهرا اویسی (در نقش سارا) به ایفای نقش پرداختند. در بخش هایی از سریال نیز بازیگران مهمان به تناسب داستان به مجموعه اضافه میشوند.

این مجموعه درباره ماجراهای خانواده آقای تهرانی است که به خانه جدیدشان در خارج از شهر، نقل مکان کرده‌اند. آن‌ ها در ابتدای ورود به منزل جدیدشان، با مشکلات متعددی رو به رو ‌شده و می‌ کوشند با شرایط جدید کنار بیایند…

در واقع نام داستان هریک از قسمت‌های این سریال بر گرفته از نام فیلم‌های آلفرد هیچکاک فیلمساز مشهور بریتانیایی است.

زمان پخش سریال سریال خانه ما از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال خانه ما

این مجموعه ۲۶ قسمتی از ۱۷ مهر ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۷ و تکرار آن ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات