اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مخمصه با نقش ها +عکس ها و داستان

2

سریال مخمصه : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال مخمصه با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی سیروس گرجستانی،سروش خلیلی،کمند امیر سلیمانی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال مخمصه

این مجموعه به کارگردانی فرهاد مجدآبادی و تهیه کنندگی شهرزاد مهدوی محصول سال ۱۳۶۲ در ژانر درام،خانوادگی و اجتماعی است. این فیلم برای اولین بار در نوروز ۱۳۶۳ از شبکه یک سیما پخش شد حالا این سریال از چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

خلاصه داستان

مردی، از همسایگان و اهالی محل، برای لوله‌کشی آب رحمت آباد پول جمع‌آوری می‌کند و با این پول برای خودش اتومبیلی می‌خرد. این امر مشکلات و مسائلی را دربردارد …

خلاصه داستان سریال مخمصه

اسامی بازیگران سریال مخمصه

سیروس گرجستانی

۲۵ اسفند ۱۳۲۳ – ۱۲ تیر ۱۳۹۹ که با نام سیروس گرجستانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی بود. وی بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۹ دست کم در ۶۸ اثر تلویزیونی بازی کرد که به یاد ماندنی‌ترین آنها شاید نقش‌آفرینی او در سریال شهریار باشد.او در بسیاری از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون مانند سریال امام‌علی، کیف انگلیسی، کلاه پهلوی، صاحبدلان، متهم گریخت، پشت کنکوری‌ها و کاکتوس» بازی کرده بود. اما به عقیدهٔ خودش با بازی در «پروژهٔ اصغر فرهادی» – سریالی به نام یادداشت‌های کودکی که فرهادی نویسنده‌اش بود – دوران شکوفایی حرفه‌ای او آغاز شد. وی در نهایت پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ به‌علت سکته قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت. پیکر او در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد.

بازیگران سریال سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر سریال مخمصه

کمند امیر سلیمانی

زاده ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت بعد از آن با بازی در فیلم و سریال هایی چون مخمصه،پدر سالار،هفت سنگ،ساعت شنی،شوخی کردم،نوار زرد،در آرزوی ازدواج،قرمز و… به شهرت رسید. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

کمند امیر سلیمانی

دیگر عوامل

کارگردان هنری: فرهاد مجدآبادی،کارگردان تلویزیونی: حسین فردرو،فیلمنامه: محمود رهبر، فرهاد مجدآبادی،تصویرداران: علی شوقیان، محمدعلی خیاطان، حسن درزی‌اسلام،صدابردار: محسن خوش صفا – کیومرث مقدم.

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مخمصه با نقش ها +عکس ها و داستان

  1. مهران اکبری گفت:

    سلام.لطفا درباره دیگربازیگران هم بیوگرافی شون رو بذارین

  2. محسن ابوالقاسمی گفت:

    اطلاعات بازیگران و نقش آنها و زنده و مرده شون خیلی صعیف است

نظرات