زمان پخش و تکرار سریال دیوار به دیوار ۲ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال دیوار به دیوار ۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دیوار به دیوار ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دیوار به دیوار 2

این سریال جذاب به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی محصول سال ۱۳۹۶ در ژانر خانوادگی،کمدی و درام است و سرپرست نویسندگان این مجموعه تلوزیونی مرحوم خشیار الوند بود و شاید به همین دلیل است که این سریال توانست مخاطب را جذب کند همانند دیگر کارهای ایشان.

این سریال جذاب ادامه فصل یک است و هر دو فصل یکی از پر بیننده ترین و جذاب ترین برنامه های تلوزیونی بوده. این مجموعه تلوزیونی برای بار اول نوروز ۱۳۹۷ از شبکه سوم سیما پخش شد و بیشترین رای،محبوب ترین سریال نوروزی در سال همان سال بود،حالا قرار است از ۷ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین سریال حورا می شود.

از جمله بازیگران آن فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، امیرمهدی ژوله و علی شادمان،یاسمینا باهر،مهسا طهماسبی ،سام نوری هستند. البته همه ی این بازیگران نقش اصلی و پایه ثابت فصل ۱ و ۲ هستند به جز امیر مهدی ژوله.

داستان این سریال درباره داستان ترور یک شخصیت است که به خانه دیوار به دیواری‌ ها وارد می‌ شود و خانواده‌ ها سعی می‌کنند او را نجات دهند و…

زمان پخش سریال دیوار به دیوار 2 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال دیواربه دیوار ۲

این مجموعه تلوزیونی ۱۷ قسمتی از ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ و تکرار آن ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران سریال فصل ۲ می توان به مسعود رایگان، مهوش وقاری و میترا حجار،علی قربان زاده،جواد عسگری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

 

نظرات