به دنبال مهاجرت به اروپا هستید؟

0

مهاجرت به اروپا، آرزوی بسیاری از افراد

قاره اروپا یکی از قاره های بزرگ است. از قاره اروپا با عنوان قاره سبز نیز یاد می شود. این قاره از کشورهای بسیاری تشکیل شده است. به سبب همین مورد دست بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، برای انتخاب کشور مقصد باز است. از عمده ترین دلایل مهاجرت به کشورهای اروپایی را می توان ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی، زندگی در این کشورها و… دانست. علت محبوبیت بالای کشورهای اروپا برای ادامه زندگی را می توان وجود امکانات بی نظیر و پیشرفته دانست. یکی از کشورهای محبوب اروپا که سالیانه بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای زندگی، ادامه تحصیل و… به آن جا مهاجرت می کنند را می توان کشور پرتغال دانست.

اگر رویای مهاجرت به اروپا را دارید اما هنوز کشور مقصد خود را انتخاب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم از سیر تا پیاز در خصوص این مورد صحبت کنیم تا شما عزیزان بتوانید یک انتخاب درست برای ادامه زندگی خود داشته باشید.

 مهاجرت به اروپا

مهاجرت به اروپا

مزایای مهاجرت به اروپا

در ابتدای مقاله به این موضوع که دلایل مهاجرت به اروپا چیست، اشاره شد. معمولا کشورهای اروپایی به سبب ثبات اقتصادی که دارند، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند. برای افرادی که در کشور ایران زندگی می کنند این موضوع بسیار مهم است. داشتن رفاه و امکانات پیشرفته را نیز می توان از عمده ترین دلایل افراد برای مهاجرت به اروپا دانست. در میان کشورهای اروپایی اما کشور پرتغال یک جایگاه بسیار ویژه را دارد که همین مورد سبب شده تا مردم از سراسر دنیا این کشور اروپایی را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنند.

کشور پرتغال

از لحاظ جغرافیایی کشور پرتغال در غربی ترین نقطه قاره اروپا قرار دارد و تنها با کشور اسپانیا مرز خاکی دارد. پایتخت این کشور شهر لیسبون است و یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست. در چند سال اخیر کشور پرتغال برای جذب مهاجر، شرایط فوق العاده را در نظر گرفته است. به همین دلیل کشور پرتغال یکی از کشورهای مورد توجه مردم ایران برای ادامه زندگی، تحصیلات و یا کار است. کشور پرتغال آب و هوای مطلوبی را دارد و جزء کشورهای سرسبز قاره اروپا به حساب می آید. همان طور که در ابتدای این بخش به آن اشاره شد، کشور پرتغال برای جذب مهاجر شرایط بسیار ایده آلی را در نظر گرفته است. برای این که بتوانید اقامت این کشور را بگیرید کار چندان سختی را در پیش ندارید. اگر قصد مهاجرت به پرتغال را دارید اما نمی دانید چطور باید شروع به انجام این کار کنید، قسمت های بعدی مقاله را از دست ندهید.

۵ شرط مهاجرت به پرتغال

برای این که بتوانید اقامت کشور پرتغال را بگیرید، نیاز است تا حداقل یکی از پنج شرطی که در ادامه مقاله در ارتباط با آن ها توضیح می دهیم را داشته باشید.

  • اخذ ویزای تحصیلی
  • اخذ ویزا از طریق اشتغال زایی
  • اخذ ویزا از طریق کار
  • اخذ ویزا از طریق خرید ملک
  • اخذ ویزا از طریق ازدواج

مهاجرت به پرتغال

مهاجرت به پرتغال

اخذ ویزای تحصیلی، یکی از ساده ترین راه ها برای افرادی که خواهان ادامه تحصیل هستند.

تقریبا اکثریت مردم با این نوع ویزا آشنا هستند. از آن جایی که تحصیلات در اروپا جایگاه بسیار ویژه ای را دارد، بسیاری از مردم دوست دارند تا در کشورهای اروپایی تحصیل کنند. اخذ ویزای تحصیلی تقریبا یکی از راحت ترین و بی دغدغه ترین روش برای مهاجرت به پرتغال است. سالانه ۵۰۰۰ دانشجو از سراسر دنیا تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور سرسبز می گیرند. هزینه تحصیل در این کشور خیلی بالا نیست و تقریبا ۹۰ درصد افراد از پس هزینه های آن بر می آیند. یک نکته قابل توجه که شاید عده زیادی از آن بی خبر باشند، این موضوع است که دانشگاه های کشور پرتغال سطح علمی بالایی را دارند و مدرک این دانشگاه ها مورد قبول اکثر کشورهای دنیا است.

اخذ ویزا از طریق اشتغال زایی

یکی دیگر از راه های مطمئن برای گرفتن اقامت کشور پرتغال، اشتغال زایی در این کشور می باشد. این روش تقریبا یکی از روش های پر هزینه برای اخذ ویزاست چرا که فرد باید در اولین مرحله تمکن مالی قابل قبولی را داشته باشد تا بتواند در این کشور یک کسب و کار و بیزینس را راه اندازی کند.

ویزای کاری

گرفتن اقامت از طریق ویزای کاری کمی مشکل تر از دو روش قبلی است؛ چرا که یک کارفرمای پرتغالی باید برای فرد متقاضی دعوت نامه ارسال نماید. با تمام مشکلاتی که اخذ ویزا از این طریق دارد اما اگر بتوانید به این صورت ویزا دریافت نمایید، بعد از چند سال می توانید به راحتی اقامت این کشور را بگیرید.

خرید ملک، دیگر راه مطمئن برای گرفتن اقامت پرتغال

این روش نیز یکی از روش های اخذ ویزای کشور پرتغال است که شخص باید تمکن مالی داشته باشد تا بتواند در کشور پرتغال ملک خریداری نماید. البته این روش کمی پیچ و خم دارد که حتما باید از یک وکیل مهاجرت در ارتباط با آن مشاوره بگیرید.

ازدواج، وجه مشترک تمام کشورها

به راحتی هر چه تمام تر ویزای کشور پرتغال را بگیرید. ازدواج تقریبا یکی از روش های راحت و قانونی تمام کشورها برای دادن ویزا به افراد مختلف است. یک فرد پرتغالی را انتخاب کرده و با او ازدواج کنید. بعد از ازدواج دولت کشور پرتغال ملزم به دادن ویزا به شماست. دقت داشته باشید که ازدواج شما باید مطابق با قانون کشور پرتغال صورت گیرد و تمامی مراحل ازدواج شما باید قانونی باشد.

کشور پرتغال

کشور پرتغال

برای اخذ ویزا پرتغال باید چه کنیم؟

تا به این جای مقاله با شرایط اخذ ویزای پرتغال آشنا شدید. شاید برایتان این سوال به وجود آید که چطور باید برای اخذ ویزای پرتغال اقدام کرد؟ از آن جایی که کار اخذ ویزای پرتغال حساس است به هیچ عنوان خود برای انجام این کار اقدام نکنید و کار را به دست افراد آگاه و مطلع در این زمینه بسپارید.

با مراجعه به دفتر مهاجرت می توانید به سادگی هر چه تمام تر راه مهاجرت به اروپا و کشور پرتغال را هموار کنید. وکلای خبره مهاجرت مجموعه آدالگال با داشتن دانش و تبحر در این زمینه در کنار شما هستند.

نظرات