اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم واحد ۲ با لینک دانلود +عکس ها و داستان

2

فیلم واحد ۲ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم واحد ۲ با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی مهران احمدی ،سپیده ساروند (مرجان)،فریماه صفایی مناسب برای زیر ۱۵ سال… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم واحد 2

فیلم ترسناک واحد ۲ به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران احمدی و نویسندگی فرناز چراغی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر وحشت و ترسناک، دلهره آور است. این فیلم برای بار اول در مهرماه ۱۴۰۱ اکران شد و حالا در پلتفرم های اینترنتی برای دانلود عرضه شده است. در ادامه مطلب لینک دانلود فیلم واحد ۲ را دریافت کنید:

دانلود فیلم واحد ۲ ساخته مهران احمدی

قسمت 5 سریال بی گناه

خلاصه داستان فیلم واحد ۲

این فیلم روایتگر داستانی پرابهام همراه با صحنه های دلهره آور است که هر بیننده ای را سر جای خود میخکوب میکند. هرچه که هست ، هیچ کس دوست ندارد با آن روبرو شود. داستان درباره سهیل و مرجان زوج جوانی هستند که در یک واحد از آپارتمان زندگی می کنند.برای این زوج اتفاقات عجیب و غریبی به صورت غافلگیرکننده و آکنده از ترس و وحشت رخ می دهد. دانلود و تماشای ای نفیلم برای زیر ۱۵ سال توصیه نمیشود.

 اسامی بازیگران فیلم واحد 2

اسامی بازیگران فیلم واحد ۲

مهران احمدی

سپیده سالاروند

فریماه صفایی

فاطمه بهلولی

⭐ همچنین ببینید: دانلود قسمت ۵ سریال بی گناه از فیلیمو + قسمت پنج سریال بی گناه را ببینید

اکران ها

لازم به ذکر است که فیلم ترسناک و داستانی کوتاه واحد ۲ با کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی فرناز چراغی در جشنواره شبکه جهانی لیفت آف (Lift-Off) انگلستان به نمایش در می آید.

دانلود فیلم واحد 2

این جشنواره که رویدادی سینمایی است با همکاری یکی از مشهورترین استودیوهای فیلمسازی انگلستان و با همکاری رالی استودیو هالیوود در سطح بین المللی برگزار میشود.

جشنواره LIFT-OFF یک جشنواره مهم و معتبر بین‌المللی است که مرکز آن در استدیو پین وود انگلیس است و همچنین در برلین، منچستر، توکیو، نیویورک، تورنتو، لس آنجلس، آمستردام، پاریس، سیدنی، ملبورن برگزار می‌شود.

 

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم واحد ۲ با لینک دانلود +عکس ها و داستان

  1. INSO گفت:

    اسپویل = بی منطقی و استفاده نادرست جلوه ها دقیقا زمانی هست که سهیل با شیر آب خونشون میگه تو هر خونه ای اتفاق می افته!!! یعنی چی؟ میتونستید شیر آب و تلویزیون رو نشون ندید تا دلیل محکمی باشه بر هوای طوفانی که درو به هم میبنده و صدا بالا هم اتفاقی باشه… هر کی باشه اونارو ببینه از خونه میاد بیرون… در ضمن بهتر بود اجنه ها در مدت کوتاه نشون داده بشه نه اینکه طرف ۲ ساعت جلوشه هی داره نفس نفس میزنه بعد بیوفته. بازی ها هم خیلی غلو شده و اغراق شده بود + کیفیت پایین موزیک و فیلم هایی از سطح شهر…

  2. Hakan گفت:
    7
    2

    اسم این فیلم رو باید میذاشتید سافاری وحشت شهربازی ، این پسره کارگردان هست بازیگر هم هست ، اونجا که تلوزیون برفکی میشه چقدر زیبا انگشت هاشو تکون میده ، خداوکیلی این فیلم هارو نفرستید خارج ، آبرومون میره ، آهنگ فیلم اینسیدیوس هم گذاشتین روش ، نامزد جایزه هم شده این بیست دقیقه فیلمت ، دعا میکنم این فیلم رو جیمز ون نبینه وگرنه از فیلم های ترسناکی که توی جهان ساخته پشیمون میشه ، رفیق چی بود اسمت احمدی جان ، پولت رو جای دیگه خرج کن ، دروغ هم نگو ، جو هم نده , سر زن هم داد نزن ، زیپو هم بلد نیستی روشن کنی ، اینم از سریال سوپر نچرال الهام گرفتی ، چی یاد میدن توی دانشگاه های ما

نظرات