اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اینجا خانه من است با نقش ها +عکس ها و داستان

1

فیلم اینجا خانه من است : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی اینجا خانه من است همراه با اسامی عوامل با بازی لیندا کیانی،کامبیز دیرباز،مارال فرجاد و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم اینجا خانه من است

این فیلمی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی جواد نوری ساختهٔ سال ۱۳۹۷ و در ژانر جنگی،دفاع مقدس و درام است. اینجا خانه من است دربارهٔ روزهای ابتدایی دفاع مقدس توجه دارد و از نگاه یک کودک عراقی فیلم روایت می‌شود. این فیلم با مضمون جنگ و دفاع مقدس داستان ورود نیروهای بعثی به خرمشهر و مقاومت نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی در برابر نیروهای مهاجمن و حمله بعث عراق به عشایر مختلف عرب از جمله عشیره سید باقر در بصره و خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی را روایت می کند. فیلم تلویزیونی «اینجا خانه من است» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پنج‌شنبه ۳۱ شهریور  ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

«اینجا خانه من است» عنوان فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی خیرا… تقیانی است از اوایل خرداد ماه وارد مرحله پیش تولید شد. این فیلم با پایان مرحله فیلمبرداری در مراحل تدوین است تا در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

 زمان پخش فیلم اینجا خانه من است از شبکه آی فیلم

کامبیز دیرباز، علی سلیمانی سرنسری، لیندا کیانی، مارال فرجاد، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، مرتضی شاه کرم، علی غابشی، حسین شفیعی، محمد شکری، مهدی پناهی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی اینجا خانه من است با مضمون جنگ و دفاع مقدس داستان ورود نیروهای بعثی به خرمشهر و مقاومت نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی در برابر نیروهای مهاجم را روایت می کند. این فیلم برای حضور در بخش هنر و تجربه تولید می شود و جواد نوری تهیه کنندگی این پروژه را برعهده گرفته است.

محل فیلم برداری این در شهرهای آبادان , خرمشهر , خوزستان , ایران , و تهران بوده و در ژانر جنگی، دفاع مقدس و درام ساخته شده است

خلاصه داستان فیلم اینجا خانه من است

خلاصه داستان فیلم اینجا خانه من است

طاهر پسر بچه عراقی پس از کشته شدن خانواده‌اش به دست سربازان بعثی عراقی از طریق رود اروندوارد خاک غایران می‌شود. او نظاره‌گر مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مردمی در برابر تجاوز نیروهای بعثی عراقی به خرمشهر است. طاهر شاهد شهادت نیروهای مردمی و نظامی است که برای نجات او و دیگر کودکان گیر افتاده در مهلکه جان خود را از دست می‌دهند و ….

 

فیلم اینجا خانه من است

اسامی بازیگران فیلم اینجا خانه من است

علی سلیمانی

مرحوم علی سلیمانی بازیگر فقید، در آثاری همچون «تونل»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (بار کج)»، «حس تماس»، «بهترین سال‌های زندگی ما»، «به وقت خماری»، «تنگه ابوقریب»، «اینجا خانه من است»، «سفر در خانه»، «گمشدگان»، «ماه و پلنگ»، «ترمینال غرب»، «یونس»، «در مدت معلوم»، «کیفر»، «عصر پاییزی»، «راز فانوس»، «یک نفر تا مرگ»، «این هفت نفر»، «لب دریا»، «من پلیس نیستم»، «خاله سوسکه»، «پژواک»، «کلانتری غیر انتفاعی»، ی طلا»، «مریم مقدس»، «تلفن»، «سهراب»، «شوکران» به عنوان «بازیگر»، «کارگردان»، «تهیه‌کننده»، «بازنویسی فیلمنامه»، «دستیار اول کارگردان»، «دستیار دوم کارگردان»، «خواننده»، «اجرای جلوه‌های ویژه بصری»، «اجرای جلوه‌های ویژه میدانی»، «ساخت دکور»، «دستیار دکور»، «حمل و نقل» حضور داشته است.

علی سلیمانی در فیلم اینجا خانه من است

لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان، دانش‌آموخته رشته فلسفه در مقطع کارشناسی ارشد است، بازیگری را با شرکت در کلاس‌های آزاد آموخت و در کلاس‌های فن بیان و بدن حمید سمندریان و مهتاب نصیرپورشرکت کرد. سال ۱۳۸۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی «ساعت شنی» به کارگردانی بهرام بهرامیان مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت و پس از آن با نقش‌آفرینی در مجموعه‌های «روز حسرت»، «رستگاران» و «وضعیت سفید» به شهرت رسید. کیانی تا کنون تجربه بازیگری در ۴ فیلم سینمایی و دو تیاتر صحنه‌ای را نیز در کارنامه هنری‌اش به ثبت رسانده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم اینجا خانه من است

مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته عکاسی به پایان رساند و با انتخاب بازیگری به عنوان حرفه اصلی خود فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد. مارال دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا (بازیگر) است، «شام عروسی» عنوان فیلمی ساخته ابراهیم وحیدزاده است که مارال را برای نخستین‌بار در سال ۱۳۸۴ مقابل قاب دوربین سینمایی قرار داد. او سال بعد با ایفای نقش در فیلم سینمایی «پسران‌ آجری» به کارگردانی مجید قاری‌زاده در کنار هنرمندانی چون بهنوش طباطبایی و پوریا پورسرخ بهتر دیده شد. فرجاد سال ۱۳۸۵ تجربه بازیگری در جعبه جادوی تلویزیون را نیز به کارنامه افزود و در مجموعه‌های «مستانه» و «عملیات ۱۲۵» حضور یافت. آخرین حضور او در نقشی مکمل به سینمایی «ربوده شده» ساخته بیژن میرباقری به سال ۱۳۹۵باز می‌گردد.

اسامی بازیگران فیلم اینجا خانه من است

کامبیز دیرباز در فیلم اینجا خانه من است

کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنكابن، دانش آموخته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری تهران است، فعالیت های هنری خود را از ۲۲ سالگی با نمایش نامه خوانی و بازیگری در تیاتر های دانشجویی آغاز کرده است. سال ۱۳۷۸ برای بازی در فیلم سینمایی «دختران انتظار» به کارگردانی رحمان رضایی انتخاب شد و با ورود به عالم سینما، بازیگری را به شکلی حرفه ای شروع کرد. پس از این فیلم با بازی در «نغمه، ابوالقاسم طالبی» تجربه بیشتری کسب کرد و سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی «دوئل» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر به دست آورد، پس از این موفقیت حضور و استعداد او مورد توجه فیلم سازان و منتقدان قرار گرفت. خالق شخصیت «اسد» در سریال پربیننده «نابرده رنج، علیرضا بذر افشان» در طی سال ها فعالیت خود در سینما و تلویزیون به نقش آفرینی در قالب های کمدی و جدی پرداخته و در هر دو حضور موفق و درخشانی داشته است.

بازیگران فیلم اینجا خانه من است

اسامی عوامل

عوامل پشت صحنه این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، صدابردار: احمد اردلان، طراح گریم: علی بهرامی فر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیم خانی، منشی صحنه: پوریا کاظمی پور، جانشین تولید: نادر محمدی و عکاس: مهدی آشنا.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اینجا خانه من است با نقش ها +عکس ها و داستان

  1. مریم جعفری طادی گفت:

    سلام چرا مابقی عوامل این فیلم را ننوشته اید؟!!!
    از جمله مریم جعفری طادی طراح لباس

نظرات