دانلود فیلم و سریال خارجی جهش تی وی

0

اگر شما هم عاشق تماشا کردن فیلم و سریال هستید، پس به دنبال سایتی می‌گردید که بتواند بهترین فیلم و سریال‌های قدیمی و جدید را در اختیار شما بگذارد. دانلود فیلم و سریال خارجی جهش تی وی همان راهی است که به دنبالش هستید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی این وب‌سایت پرداخته و به شما بگوییم که وقتی وارد این سایت می‌شوید، با چه چیزهایی روبه‌رو خواهید شد و به چه صورت می‌توانید از تماشای فیلم و سریال‌های موردعلاقه‌تان لذت ببرید؛ بنابراین چنانچه به دنبال جای معتبری برای دانلود فیلم و سریال هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 دانلود فیلم جهش تی وی

معرفی جهش تی وی

برای آن‌که بدانید جهش تی وی چه فیلم و سریال‌هایی را در اختیار شما گذاشته است، لازم است ابتدا با این وب‌سایت آشنا شوید، این سایت به منظور دانلود فیلم و سریال خارجی جهش تی وی طراحی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. از ابتدای فعالیت تاکنون نیز توانسته انواع فیلم و سریال‌های جذاب خارجی و ایرانی را گردآوری کرده و در اختیار مخاطبان قرا دهد، به‌طوری‌که در مقایسه با سایر سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، جهش تی وی یک قدم جلوتر است؛ زیرا علاوه بر یک سایت با طراحی خوب توانسته تمامی فیلم و سریال‌ها را در دسته‌بندی جداگانه بگنجاند. هنگامی‌که وارد این سایت می‌شوید، در منوی بالا با دسته.بندی‌های مختلفی از قبیل فیلم، سریال، انیمیشن و بخش ۲۵۰ فیلم برتر روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند به شما کمک کند فیلم یا سریال موردنظر خود را به آسانی پیدا کرده و آن را دانلود نمایید.

این ویژگی کمک کرده تا مخاطب نه تنها با جست‌وجوی نام سریال در سایت، بلکه حتی با دانستن تاریخ تولید و یا نام کارگردان و بازیگران بتواند به دانلود فیلم و سریال جهش تی وی بپردازد. در ادامه ما به معرفی هر یک از بخش‌های این سایت خواهیم پرداخت.

دانلود فیلم خارجی جهش تی وی

همان‌طور که می‌دانید، درروزهای گرم تابستان و یا در شب‌های بلند پاییز و زمستان هیچ چیزی مانند تماشای یک فیلم خارجی و یا ایرانی جذاب نمی‌تواند اوقات فراغت شما را پر کرده و خستگی شما را از تن بیرون کند. دانلود فیلم خارجی جهش تی وی کار بسیار آسانی است برای این منظور لازم است موس را روی بخش فیلم نگه‌دارید، در چنین حالتی منویی باز خواهد شد که نشان می‌دهد در این قسمت امکان دانلود فیلم جهش تی وی با دسته‌بندی‌های فیلم ایرانی، فیلم خارجی، فیلم‌های خارجی به همراه دوبله فارسی و همچنین فیلم‌های هندی، ترکی و کره‌ای موجود است؛ بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید روی دسته‌بندی موردنظر کلیک کرده و فیلم دلخواه خود را بیابید.

نکته لازم به ذکر دربارۀ این بخش آن است که شما با پیدا کردن هر فیلمی توانید به اطلاعات کاملی از آن دست یابید. اگر مایلید غیر از تماشای فیلم، اطلاعات فیلم‌شناسی خود را نیز افزایش دهید، این سایت دقیقا همانی است که به دنبالش هستید؛ زیرا علاوه بر ارائه خلاصه‌ای از فیلم، می‌توانید در مورد ژانر فیلم، مدت‌زمان، رده سنی و همچنین کارگردان و بازیگران نیز اطلاعات کاملی به دست آورید؛ مضاف براینکه نمره IMDB فیلم را نیز خواهید دید که این مورد می‌تواند به شما کمک کند که آیا این فیلم ارزش دیدن دارد یا خیر؟

دانلود فیلم جهش تی وی

دانلود سریال جهش تی وی

اگر علاقه‌مند به تماشای سریال هستید و مایلید هر شب پس از کار و درس یکی‌ دو قسمت سریال ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید، بخش دانلود سریال خارجی جهش تی وی به شما کمک خواهد کرد به تعداد زیادی از سریال‌های خارجی، ایرانی و حتی دوبله فارسی در این قسمت دست یابید. بسیاری مایلند فیلم و سریال‌های مورد‌علاقه خود را به‌صورت دوبله‌شده تماشا کنند؛ جهش تی وی برای این افراد قابلیت مورد‌نظر را فراهم کرده است، اما برای افراد بسیار دیگری که مایلند با دیدن سریال‌هایی با زیرنویس فارسی به تقویت شدن زبان خود کمک نمایند نیز بخش دانلود فیلم و سریال زیرنویس جهش تی وی برای این منظور آماده شده است.

نکته لازم به ذکر دیگر دربارۀ دانلود فیلم و سریال خارجی جهش تی وی آن است که چه فیلم‌ها و چه سریال‌ها، با کیفیت‌های مختلفی از قبیل ۴۸۰p، ۷۲۰p و ۱۰۸۰p ارائه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود انیمیشن جهـش تی وی

اگر فرزند خردسالی دارید که به تماشای کارتون یا انیمیشن علاقه‌مند است و یا خودتان دوست دارید به تماشای انیمیشن‌های جدید بنشینید، پیشنهاد می‌کنیم جهـش تی وی را از دست ندهید.

دانلود فیلم و سریال خارجی جهـش تـی وی (برترین‌ها)

نکته جذاب دیگری که لازم است دربارۀ جهـش تی وی ذکر کنیم، دو بخشی است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. در این دو بخش ۲۵۰ فیلم و ۲۵۰ سریال برتر گنجانده شده است. اگر مایل به دانلود فیلم و سریال خارجی جهش تی وی هستید، اما دقیقا نمی‌دانید کدام فیلم و سریال‌ها برای تماشا بهتراند، در این دو بخش می‌توانید آن‌ها را پیدا کرده و از بین جذاب‌ترین فیلم و سریال‌ها ژانری که مناسب با روحیات شما هست را پیدا کرده و به دانلود آن بپردازید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم برای مشتاقان تماشای فیلم و سریال‌های قدیمی و جدید سایت جهش تی وی را معرفی کنیم که بتوانید به‌راحتی محصول موردنظر خود را از این سایت دانلود کرده و به تماشای آن بنشینید. لازم به ذکر است دانلود فیلم و سریال دوزبانه جهش تی وی یکی دیگر از امکاناتی است که در این سایت درنظر گرفته شده است، به‌طوری‌که می‌توانید یا فیلم و سریال را به‌صورت دوبله فارسی ببینید، و یا آن را با استفاده از زیرنویس و با زبان اصلی مشاهده نمایید.

دانلود فیلم جهش تی وی

مزایای دیگری که در سایت دانلود فیلم و سریال خارجی جـهش تی وجود دارد، این است که محبوب‌ترین و برترین فیلم و سریال‌های خارجی و ایرانی را که از نظر مخاطبان جزو بهترین‌ها به شمار آمده است را در صفحه اول سایت یا همان خانه قرار داده و دسترسی شما را برای دانلود، ساده‌تر کرده است.

نکته دیگری که در مورد وب‌سایت جهش تی وی باید به آن اشاره کرد، این است که برای این وب‌سایت یک راه پشتیبانی از طریق تلگرام در نظر گرفته شده است که مخاطبان می‌توانند چنانچه مشکلی در دانلود پیدا کردند و یا درخواست گذاشتن فیلم و سریالی ددر سایت را داشتند، از این طریق به مدیر سایت پیام داده و با وی در ارتباط باشند.

نظرات