بیوگرافی و عکس های نیلوفر شهیدی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های نیلوفر شهیدی بازیگر

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد ۱۳۶۰ در تهران است و از بازیگران زن ایرانی است که با اینکه در فیلم های بسیار دیده نشده اما هر فیلمی حضور داشته از بازیگران خوب فیلم بوده است .

وی دختر اسفندیار شهیدی تصویر بردار سینما و تلوزیون است.

اولین سریال نیلوفر شهیدی به کجا چنین شتابان بود که در سال ۸۸ از شبکه تهران پخش شد که در این مجموعه تلویزیونی نقش مریم را بازی می کرد.

بازیگر سریال لیسانسه ها فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر میباشد پدرش اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است که علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

نیلوفر شهیدی

همسر نیلوفر شهیدی

فعلا اطلاعات دقیقی از متاهل یا مجرد بودن ایشان در دست نیست ولی احتمالا ایشان ازدواج کرده اند و دختری نیز دارند.

مخالفت پدرش با بازیگریش

پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با این‌که رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کن به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم شروع فعالیت بدون اجازه پدر تصمیم گرفتم در کلاس‌های بازیگری ثبت‌ نام کنم، که باز بابا متوجه شدند و نتوانستم این کلاس‌ ها را ادامه دهم.

نحوه شروع فعالیت بازیگری

تا این که حدود سال ۸۹ به طور اتفاقی رفتم سر کاری که پدرم مدیر فیلمبرداری و آقای صادق کرمیار نیز کارگردان آن فیلم بودند.

همان زمانی که به طور اتفاقی سر کار آقای کرمیار رفته بودم ایشان به من پیشنهاد بازیگری دادند و من خودم حقیقتا زیاد جدی نگرفتم تا این که حدود دو ماه بعد یک روز به من زنگ زدند و گفتند قرار است یک فیلم تلویزیونی را به زودی کلید بزنند و از من دعوت کردند در آن بازی کنم که عنوان آن رویا بود.

من هیچ وقت از دوربین نمی‌ترسیدم ولی برای این فیلم که اولین کارم بود، خیلی برایم سخت بود و آن روز احساس کردم بازیگری کار بسیار سختی است.

اگر من حالا اینجا هستم و در این جایگاه قرار دارم خدا خواسته است. اگر روزی به جایی برسم و برای آن جایگاه تلاش کرده باشم حتما خواست آن بالایی بوده است الگوی من پنه‌ لوپه کروز است من عاشق بازی او هستم بازیگری که برای بازی در ۷ سکانس جایزه اسکار می‌گیرد اولین فعالیت ها اولین فیلم سینمایی او با نام سینما سوخته به کارگردانی مهرشاد کارخانی اکران عمومی نشد.

نیلوفر شهیدی

سریال های نیلوفر شهیدی

مجموعه تلویزیونی زمستان گرم به کارگردانی رسول صانعی که آذر ۹۳ از شبکه تهران پخش شد، نیز از آثار او می باشد.

سریال پلیسی سایبر نیز از جمله کارهای نیلوفر شهیدی میباشد .

سریال گاندو نیز از سریالهایی است که وی تازه در آن ایفای نقش کرده است.

عکس های نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نظرات