بیوگرافی مونا کرمی بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و زندگی هنری

0

بیوگرافی مونا کرمی بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و زندگی هنری

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی (Mona Karami) بازیگر زن ایرانی متولد ۱۳۶۹ در مینودشت استان گلستان می باشد. وی از ۹ سالگی با تئاتر عروسکی فعالیت هنری خود را شروع کرد و با بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر و نامزد بهنام (بابک حمیدیان) شناخته شد.

ایشان در چندین نمایش و سریال نیز بازی کرده اند و جدیدترین بازی که انجام داده اند در سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و سریال از سرنوشت ۳ و از سرنوشت ۴ در نقش آرزو نیز به ایفای نقش پرداخته اند.
وی در فیلم بازگشت که در سال ۹۶ ساخته شد نیز بازی کرده اند.

از جمله کارهای نمایشی وی میتوان به نمایش الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده و همچنین  نمایش خانوادگی به کارگردانی بهیاد نجفی اشاره کرد.

مونا کرمیخانواده

در مینودشت استان گلستان بدنیا آمده است ، یک خانوده چهار نفری دارد و تنها یک برادر بنام مجید که ۳ سال کوچکتر از خود می باشد که او نیز در هنر موسیقی فعالیت می کند.

همسر مونا کرمی کیست

در هیچ سایت یا منبع موثقی به متاهل یا مجرد بودن ایشان اشاره ای نشده است ولی به احتمال زیاد ایشان مجرد هستند و فعلا ازدواج نکرده اند.

سوابق بازیگری

مونا کرمی فعالیت هنریش را از سن ۹ سالگی سال ۱۳۷۸ با کار تئاتر عروسکی شروع کرد. او ابتدا کارش را با تئاتر شروع کرد که می‌توان به نمایش‌های‌ «الجزایر» به کارگردانی میلاد فرج‌زاده و نمایش «نقش دوم» اشاره کرد. مونا کرمی سرانجام در سال ۱۳۹۴ با بازی در سریال «بیمار استاندارد» وارد قاب تلویزیون شد و در سال ۱۳۹۶ با فیلم «آپاندیس» وارد عرصه هنر در سینما شد.

بازی مونا کرمی در سریال از سرنوشت

خانم کرمی در جدیدترین کار هنری خود در سریال از سرنوشت ۳ و از سرنوشت ۴ در نقش آرزو بازی کرده و عاشق کیسان دیباج در نقش سهراب است و در نهات با هم ازدواج میکنند

عکس های مونا کـرمی

مونا کرمی

عکسهای مونـا کرمی بازیگر جوان و آینده دار سینما و تلویزیون

کرمی بازیگر سریال «از سرنوشت» درباره نحوه پیوستن خود به این سریال گفت: «طی تماسی که از دفتر آقای تحویلیان به من زده شد از بنده دعوت به همکاری به عمل آمد، من هم به دیدن آقای خردمندان رفتم و برای بازی در نقش آرزو برای فصل سوم این سریال به تیم بازیگران اضافه شدم و از این باب هم خوشحالم زیرا تجربه دلنشینی برایم رقم خورد. فیلمنامه این سریال بسیار قوی است و جا دارد به تمام عوامل خصوصا کارگردان سریال «از سرنوشت» خسته نباشید بگویم.»

این بازیگر با اشاره به کاراکتر «آرزو» عنوان کرد: «آرزو را در فصل یک و دو به شکل دیگری می‌دیدیم، او در سن نوجوانی بود و در خانواده‌ای امروزی و پولدار زندگی می‌کرد و آدم‌ها را به آن صورتی که دوست دارد بازی می‌داد.»

مونا کرمی

مونا کرمی

بازی در سریال حوالی پاییز

کرمی سپس در سال ۱۳۹۷ در سریال حوالی پاییز به ایفای نقش پرداخت این سریال سبب شهرت و محبوبیت او شد. او در جدیدترین فعالیت هنری خود نیز در سریال «از سرنوشت» بازی می‌کند که این شب‌ها از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.

مونا کرمی

عکسهای مونـا کرمی بازیگر جوان و آینده دار سینما و تلویزیون

مونا کرمی

عکسهای مونـا کرمی بازیگر جوان و آینده دار سینما و تلویزیون

مونا کرمی

 

 

نظرات