شگردهای وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی کیفری

0

دعاوی کیفری از جمله پرونده های کیفری یا قضایی محسوب می شوند که ممکن است برای هر کسی در جامعه پیش آید بنابراین مهم ترین شیوه برخورد با این پرونده‌ هایی این است که به وکیل پایه یک دادگستری و وکلای با سابقه و مجرب مراجعه کنید. توجه داشته باشید که پرونده های کیفری هم پیچیدگی ها و انواع مختلفی دارند که نحوه حل و فصل آن ها قطعاً متفاوت خواهد بود و بستگی به نظر و شگرد ها و ترفند هایی دارد که وکیل کیفری به کار می برد. امروز هم در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی انواع شگردهای وکیل پایه یک دادگستری که در دعاوی کیفری به کار می گیرد و تا موکلش را تبرئه کند. از این رو دعوت می کنیم برای یافتن پاسخ سوالات خود در این زمینه ادامه این مطلب را تا پایان مطالعه فرمایید.

  وکیل دعاوی کیفری

دعاوی کیفری چه نوع پرونده هایی هستند؟

قبل از این که بدانید وکلای دعاوی کیفری در چه خصوص و در چه زمینه ای فعالیت می کنند باید ابتدا به نوع پرونده های دعاوی کیفری بپردازیم تا با آن ها آشنا شوید و بدانید که در اصل وکلای کیفری در چه زمینه ای تخصص داشته و فعالیت می نمایند. مواردی که در زیر می بینید انواع دعاوی کیفری می باشند:

  • دیه و اختلاس و آدم ربایی و سرقت و دزدی و کلاهبرداری
  • قتل عمد و غیرعمد و شبه عمد و ضرب و جرح و مزاحمت تلفنی و قاچاق مواد مخدر
  • جاسوسی و توهین و افترا و فساد فی الارض و تصادفات رانندگی و زنا و عدم ثبت ازدواج
  • تهدید و نزاع همسایگی و شرب خمر
  • و مواردی از این قبیل…

بنابراین وکیل کیفری به مواردی که خدمتتان نام بردیم رسیدگی می کند.

 وکیل دعاوی کیفری

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

و اما می رسیم به وکیل کیفری که وکیل پایه یک دادگستری هم می باشد و در این زمینه فعالیت می کند در واقع وکیل پایه یک دادگستری فردی است با سواد و تحصیلات عالی در زمینه رشته حقوق که در دانشگاه های معتبر کشور تحصیل نموده و مدرک معتبر با معدل فوق العاده عالی به دست آورده است. توجه کنید که وکیل پایه یک دادگستری با شرکت در آزمون کانون وکلا نمره و رتبه بسیار خوبی به دست آورده بنابراین به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار شده است وکیل پایه یک دادگستری توانایی رسیدگی به تمامی پرونده های دعاوی کیفری را دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را به نتیجه خواهد رساند بنابراین هیچ گونه نگرانی از این بود نخواهید داشت تنها کافیست برای سپردن پرونده دعاوی کیفری به آن ها مراجعه کنید.

ترفند های وکیل پایه یک دادگستری در پرونده های دعاوی کیفری

وکیل پایه یک دادگستری که در پرونده های دعاوی کیفری فعالیت می کند ترفند های مختلفی به کار می گیرد زیرا هدف او ایجاد این آرامش برای موکلش است و این آرامش تنها با حل و فصل کردن پرونده و گرفتن نتیجه مثبت از نتایج دادگاه حاصل خواهد شد. وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی کیفری اولین ترفندی که به کار می گیرد این است که تمام پرونده را به صورت کامل چندین بار مطالعه می ‌کند تا به جزئیات و تمام اتفاقات پیش آمده پی ببرد و نکات مهم آن را بیرون بکشد در واقع به نکاتی ریزبین و دقیق نگاه خواهد کرد که افراد دیگر خیلی ساده از کنار آن خواهند گذشت این موضوع باعث می ‌شود که وکیل پایه یک دادگستری بتواند خیلی سریع تر با شواهد و مدارک موجود پرونده کیفری را به نتیجه برساند. البته که چنین کاری قطعاً برای افراد دیگر غیر ممکن است.

 وکیل دعاوی کیفری

روش های وکیل پایه یک دادگستری برای حل و فصل پرونده های دعـاوی کیفری

از جمله شگرد های بسیار فوق‌ العاده وکیل پایه یک دادگستری برای مواجهه با پرونده های دعاوی کیفری در دادگاه این است که یک دفاعیه تنظیم می نماید. در واقع دفاعیه توسط وکیل پایه یک دادگستری تنظیم می شود آنقدر قوی و محکم خواهد بود که قاضی پرونده را ترغیب به دادن حکمی به نفع موکلش خواهد نمود. البته که هیچ کس به تنهایی نمی تواند از حق و حقوق خود دفاع کند مخصوصا اگر دعاوی کیفری باشند که دیگر موضوع بسیار حساس و جزئی تر خواهد بود و کنار آمدن با آن سخت است. گذشته از وجود دفاعیه باید حتماً لحن و شیوه بیان وکیل پایه یک دادگستری بسیار عالی و فوق العاده باشد تا قاضی پرونده و شاکی آن را تحت تاثیر قرار دهد در این صورت جلسات دادگاه بهتر پیش خواهد رفت و نتیجه نیز مثبت خواهد بود.

مسئولیت وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی کیفری چیست؟

گاهی اوقات پرنده های دعاوی کیفری جزئیاتی دارند که ممکن است پرونده شاکی داشته باشد یعنی یک فرد یا خانواده ای شاکی پرونده باشند. این صورت وکیل پایه یک دادگستری سعی در گرفتن رضایت خانواده یا فرد شاکی هم خواهد داشت که این موضوع می ‌تواند باعث تبرئه شدن موکلش شود در واقع این شگرد ای است که وکلای پایه یک دادگستری برای موفق شدن در پرونده‌ های دعاوی کیفری به کار می برند. به عنوان مثال اگر فردی مرتکب قتل عمد و یا غیر عمد شده باشد قطعاً خانواده مقتول از فرد مجرم شاکی هستند بنابراین خواهان مجازات خواهند بود اما وکیل پایه یک دادگستری می تواند با دخالت در این نوع پرونده و گرفتن رضایت خانواده شاکی یا مقتول باعث تبرئه شدن و گرفتن کم ترین مجازات برای موکلش شود.

 وکیل دعاوی کیفری

جمع بندی

با توجه به مواردی که خدمتتان عرض نمودیم وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی کیفری شگردهای مخصوصی برای حل پرونده های دعاوی کیفری دارد این شرکت ها شامل تنظیم دفاعیه و مطالعه دقیق و بررسی تمام جزئیات پرونده و گرفتن رضایت شاکی پرونده و هم چنین به کار گرفتن لحن بیان شیوا و رسا در جلسات دادگاه می باشد. تمامی این شرکت ها باعث می شوند که جلسات دادگاه به بهترین نحو خود پیش روند و موکل چنین وکیلی از نتیجه دادگاه راضی باشد در واقع دادگاه به نفع موکلش تمام خواهد شد. پس باید بدانید که وجود وکیل پایه یک دادگستری برای حل پرونده های دعاوی کیفری بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است و نمی ‌توان از نقش مهم و کلیدی وکیل در این و پرونده ها غافل شد. پس اگر شما هم دچار چنین پرونده های پیچیده و مهم شده و می خواهد هر چه سریع تر از آن ها رها شوید تنها راه چاره مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری است.

نظرات