بیوگرافی و عکس های پریسا صبوری نژاد بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های پریسا صبوری نژاد بازیگر

بیوگرافی پریسا صبوری نژاد

پریسا صبوری نژاد بازیگر جدید و نو ظهور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ایشان می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد ۱ اشاره کرد.

وی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایشان در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد ۱ به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

ایشان کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۴ سریال شهرزاد ۱ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

پریسا صبوری نژاد

همسر پریسا صبوری نژاد

متاسفانه اطلاعات کاملی از متاهل یا مجرد بودن ایشان در دست نیست.

فعالیتهای هنری پریسا صبوری نژاد

ایشان در چندین نمایش و تئاتر بازیهای موفقی از خود به نمایش گذاشته و جایزه بازیگر زن برتر را از چهارمین چشنواره تئاتر نیز گرفته است.

شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی وی بازی در سریال شهرزاد ۱ بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری ایشان را باید مدیون اعتماد حسن فتحی باشیم. چرا که اگر حسن فتحی به عنوان کارگردان به پریسا صبوری نژاد برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید ایشان مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

پریسا صبوری نژاد

از وی نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال شهرزاد ۱ و همکاریش با حسن فتحی به‌ عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. وی توانست با بازی در سریال شهرزاد ۱ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر علی نصیریان، ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی و مصطفی زمانی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

ایشان همچنین در سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی نیز بازی کرده اند که از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

عکس های پریسا صبوری نژاد

پریسا صبوری نژاد

پریسا صبوری نژاد

پریسا صبوری نژاد

پریسا صبوری نژاد

پریسا صبوری نژاد

نظرات