بیوگرافی و عکس های پوریا رحیمی سام بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های پوریا رحیمی سام بازیگر

بیوگرافی پوریا رحیمی سام 

پوریا رحیمی سام دانش‌آموخته هنر است و فعالیت‌های هنری خود را با بازی در تیاتر آغاز کرده است، سال ۱۳۹۱ در فیلم سینمایی «از جنوب شرقی» به کارگردانی آیدا پناهنده به ایفای نقش پرداخت و بازیگری مقابل دوربین حرفه‌ای سینما را تجربه کرد؛ اما بازی در فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» باعث دیدن شدن و مورد توجه قرار گرفتن او شد. پوریا این روزهای علاوه بر بازی در فیلم‌هایی سینمایی به ایفای نقش بر روی صحنه تیاتر نیز مشغول است.

پوریا رحیمی سام

همسر پوریا رحیمی سام 

در مورد ازدواج ایشان اطلاعی در دست نیست و هیچ منبع معتبری درباره متاهل یا مجرد بودن ایشان اشاره ای نکرده اند.

فعالیتهای هنری پوریا رحیمی سام 

تئاتر

پوریا رحیمی سام بیش از آنی که سینمایی باشد بچه تئاتر محسوب می شود و در سال های اخیر در نمایش هایی مثل پینوکیا کار شهره سلطانی و در کنار محمد نادری و محمد صادق ملک در نقش روباه مکار به ایفای نقش پرداخت و در نمایش رئالیستی و موفق آخرین نامه مهرداد کوروش نیا حضور موثرش را نشان داد و در کارهای دیگری مثل مندریک و نمایش نامه خوانی به مناسبت ورود اشکان نیز حضور داشته است.

کارگردانی

پوریا رحیمی سام سوای بازیگری و کارگردانی دستی هم در آموزش دارد و در برنامه فیلم کوتاه شبکه مستند در بخش آموزشش حضور دارد. نمایش سین گاف که یک کار رئالیستی است نوشته کیمیا کاظمی و با کارگردانی پوریا رحیمی سام است.

ایده ابتدایی این نمایش بر پایه‌ی کشتار سگ‌ها در شیراز شکل‌گرفته است و درواقع مرثیه‌ای است برای موجودات زنده‌ای که بی‌دلیل و به‌صرف ِ انسان نبودن توسط انسان‌ها کشته می‌شوند. داستان، روایت کابوس‌های مرد مهاجری است که پس از گذراندن شرایطی دشوار، به‌ناچار در کشتار سگ‌ها نقش داشته و عذاب وجدان لحظه‌ای رهایش نمی‌کند. کابوس‌های او تا آنجا پیش می‌رود که تمام اتفاقات روزمره و ساده‌ی پیرامونش رنگ خشونت می‌گیرند و آدم‌های اطرافش همه به سگ تبدیل می‌شوند.میثم راز فر، سایه قاسمی، غزاله توده زعیم و محمد ثقه‌الاسلامی بازیگرانی بودند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند و مهران میر باقری آهنگسازی این نمایش را برعهد ه داشت.

پوریا رحیمی سام

فیلم ها و سریال ها

حبیب آقا

سریال نجوا    ۹۶

چهارراه استانبول   ۹۶

اسرافیل   ۹۵

جاده قدیم   ۹۵

بی نامی  ۹۵

کوپال  ۹۴

ناهید  ۹۴

عصر یخبندان  ۹۳

احتمال باران اسیدی  ۹۳

انروفین  ۹۲

سرمه  ۹۲

از جنوب شرقی  ۹۱

آبروی از دست رفته  ۹۰

ضد گلوله ۹۰

عکس های پوریا رحیمی سام 

پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام

نظرات