بیوگرافی و عکس های سجاد افشاریان بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های سجاد افشاریان بازیگر

بیوگرافی سجاد افشاریان

سجاد افشاریان (متولد ۳۱ فروردین ۱۳۶۴ در شیراز) نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه کننده تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز ایرانی است. او سرپرست نویسندگان برنامه خندوانه است. سجاد افشاریان علاوه بر این فعالیت‌ها در گروه نویسندگان سریال شمس العماره به عنوان نویسنده حضور داشته و مجموعه سریال گوشهٔ دل تهرون به نویسندگی و سرپرستی او نوشته شده است. سجاد افشاریان مدیریت هنری گروه موسیقی بمرانی را نیز برعهده دارد.

از دیگر کارهای سجاد افشاریان بازی در فیلم (من از دیار حبیب ام) میباشد.

درشش سالگی که تصادف کرد و دو کتف و پای چپش شکست زندگی برایش عوض شد. همان روزها بود که تصمیم گرفت هنرمند شود. شیرازی‌ها هم که اگر شاعر نشوند یک جایی می‌روند که شاعرانگی داشته باشد. پس تئاتر انتخاب درستی برای سجاد بود.

آرامش از سر و رویش می‌بارد. این مرد خوش‌تیپ به خاطر پیشینه تئاتری و البته شیرازی بودن هیچ‌وقت روی صحنه استرس نمی‌گیرد و آرام است. در اجرا مسلط است و طبیعی است که مردم رای‌های‌شان را به صندوق او بریزند.

ایشان در سریال نجوا نیز به تازگی بازی کرده است.

سجاد افشاریان

همسر سجاد افشاریان

متاسفانه اطلاعات موثقی درباره متاهل یا مجرد بودن ایشان در دست نیست.

خانواده سجاد افشاریان

یک خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر هم دارم. عکسی که از عروسی مادرم و پدرم داریم در زمان جنگ است. مادر و پدرم در دوران جنگ در مهاباد معلم بودند. برای دل خودشان و براساس اعتقادات‌شان زندگی کردند و به ما هم همین آزادگی را یاد دادند؛ به همین خاطر برای من بسیاربسیار قابل احترام هستند و همیشه سعی می‌کنم قدردان‌شان باشم و بر دستان‌شان به مهر بوسه زنم.

سجاد افشاریان

آشنایی با رامبد جوان

در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده و از همان سال‌ها پایش به تئاتر و صحنه باز شده است. بعد از دانشگاه در سال ۸۶ نیز با تئاتر «رویای نیمه شب تابستان» به کارگردانی حسن معجونی به عنوان اولین اجرای عمومی وارد فضای حرفه ای تئاتر پایتخت می شود و پایش یک جورهایی گیر می کند. اما اینکه چطور پایش به خندوانه باز می شود: «من تئاتر کار می کردم و رامبد جوان را از تئاتر می شناسم.

توسط رامبد به یک گروه ایده پردازی ۳۰ نفره دعوت شدم و از آنجا کارمان شروع شد. بعد من سریال «گوشه دل تهرون» را برای رامبد جوان نوشتم که همه قسمت هایش از صبح تا شب عید پخش شد. یعنی از صبح ساعت ۱۰ تا لحظه تحویل سال در یک روز پخش شد. بعد از آن رامبد ایده خندوانه را مطرح کرد و من هم به عنوان یکی از اعضای گروه ایده پردازی به پروژه دعوت شدم.»

عکس های سجاد افشاریان

سجاد افشاریان

سجاد افشاریان

سجاد افشاریان

سجاد افشاریان

سجاد افشاریان

سجاد افشاریان

 

سجاد افشاریان

 

سجاد افشاریان

نظرات