سریع ترین روش برای از بین بردن آکنه و جای جوش در کلینیک زیبایی الیزه

0

این روزها آکنه به یکی از بزرگترین مشکلات پوستی بسیاری از افراد تبدیل شده است و بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای از بین بردن جای جوش در کمترین زمان هستند تا بتوانند کیفیت پوست خود را بهبود بخشند. امروزه انواع مختلفی وجود دارد که  در این مقاله به معرفی برخی از روش های اصلی مورد استفاده برای درمان جای جوش در کلینیک زیبایی الیزه می‌پردازیم.

جای جوش در واقع همان لکه‌ هایی است که بعد از درمان آکنه روی صورت شما باقی می ماند و باعث می شود تا از زیبایی پوست شما کاسته شود. بسیاری از افراد درمان های مناسبی برای از بین بردن جوش می شناسند و از این روش ها بهترین نتیجه را برای درمان جوش های خود گرفته اند ولی درمان  از بین بردن جای جوش می‌تواند بسیار سخت تر باشد.

چرا جوش یا آکنه در صورت شما به وجود می آید؟

پوست انسان دارای منافذی است که به غدد چربی زیر پوست متصل می شوند. فولیکول ها غدد را به منافذ پوست متصل می کنند. فولیکول ها در واقع کیسه های کوچکی هستند که مایع تولید می کنند و غدد چربی موجود در زیر پوست مایعی چرب به نام سبوم تولید می کنند که سلول های مرده پوست را از طریق فولیکول ها به سطح پوست می رساند.
اگر منافذ بسته باشند مایع چرب نمی تواند به سطح پوست برسد و به همین دلیل از زیر پوست شروع می شود و باعث آکنه یا جوش های پوستی می شود.

با نفوذ باکتری به پوست، این مایع انباشته شده شروع به متورم شدن می کند و در نتیجه جوش شما شروع به قرمز شدن و رشد کردن می کند. باکتری های خاصی در سطح پوست زندگی می کنند که به رشد جوش های روی پوست کمک زیادی می کند. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد که شدت و فراوانی جوش ها به میزان باکتری های موجود در پوست بستگی دارد. .

 از بین بردن جای جوش در کمترین زمان-الیزه کلینیک

راه های خلاص شدن از شر آکنه چیست؟

قبل از استفاده از دارو برای از بین بردن آکنه، بهتر است از پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتواند بهترین روش درمانی را برای این کار انتخاب کند. با کمک یک متخصص می توانید متوجه شوید که لکه های باقی مانده روی پوست واقعا تاول هستند یا نشان دهنده بیماری پوستی دیگری هستند و از روش درمانی مناسب برای از بین بردن آنها استفاده کنید.

از بین بردن جای جوش در کمترین زمان-الیزه کلینیک

از بین بردن جوش با لیزر

یکی دیگر از راه‌های سریع برای از بین بردن علائم آکنه، لیزر درمانی یا لیزر درمانی آکنه است که برخی از کلینیک‌های تخصصی زیبایی از جمله کلینیک زیبایی الیزه این خدمات را ارائه می‌دهند و می‌توان آن را از طریق جراحی‌های جزئی و اسکار لیزری آکنه انجام داد. البته نکته اصلی در اینجا این است که پوست شما ممکن است تا چند ماه پس از جراحی کمی قرمز بماند و بعد از چند ماه پوست شما کاملا صاف شود.
لیزر درمانی یکی از کاربردی ترین روش های درمان آکنه و جوش است که می تواند به از بین بردن لکه های خفیف و جوش های ریز روی پوست و صاف شدن پوست کمک کند.
در این روش از لیزر برای تحریک پوست و رشد بیشتر کلاژن استفاده می‌شود که باعث افزایش تولید کلاژن می‌شود که روند بهبودی پوست را بهبود می‌بخشد و در نتیجه جوش‌های شما به تدریج از بین می‌روند. علاوه بر این، می‌توان از لیزر درمانی برای برداشتن یک تکه کوچک از پوست، جایی که آکنه شما وجود دارد، استفاده‌کرد.

نظرات