درمان مدیکال : تبلیغات دروغ تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در بزرگ کردن آلت تناسلی

0

درمان مدیکال: تبلیغات دروغ تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در بزرگ کردن آلت تناسلی

به نقل از فروشگاه تجهیزات پزشکی درمان مدیکال ، که در زمینه فروش انواع دستگاه وکیوم مردانه فعالیت دارد،  یکی از بهترین، راحت ترین و کم هزینه ترین روش های درمانی اختلال نعوظ در آقایانی که سن بالا دارند و یا دچار بیماری خاصی هستند استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می باشد، تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع اختلال نعوظ می باشد، اما بسیاری از سایت ها جهت تبلیغات بر این نکته تاکید دارند که دستگاه وکیوم مردانه می تواند باعث بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان شود. طبق نظر سنجی صورت گرفته در مورد تاثیر دستگاه وکیوم مردانه ، نظر کاربران در مورد دستگاه وکیوم مردانه و تاثیر آن بر رفع اختلال نعوظ در بسیاری از موارد مثبت بوده و رضایت کاملی از این دستگاه به لحاظ رفع مشکلات نعوظ داشته اند و تعداد محدودی از افراد نیز که رضایت نداشته اند یا دستگاه مناسبی تهیه نکرده اند و یا اینکه به شکلی درستی از دستگاه استفاده نکرده اند، اما نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه به لحاظ افزایش طول آلت تناسلی منفی بوده و تاثیری در بزرگ شدن آلت تناسلی مشاهده نکرده اند. در ادامه به این موضوع و تبلیغاتی که در رابطه با این دستگاه و تاثیرات آن خواهیم پرداخت.

اگر شما هم نام دستگاه وکیوم مردانه را شنیده باشید، سوال ها و ابهاماتی در رابطه با این دستگاه برای شما پیش آمده است. مهم ترین سوالی که پیرامون یک دستگاه وکیوم وجود دارد این است که دستگاه وکیوم چیست و چه کاربردی دارد و آیا دستگاه وکیوم تاثیری دارد؟ و یا اینکه دستگاه وکیوم تاثیری در بزرگ کردن آلت تناسلی دارد؟ در پاسخ به این سوال، می توان سوال های مختلف دیگری را مطرح کرد. به طور مثال، اینکه قرار است شما دستگاه وکیوم مردانه را برای چه کاری مورد استفاده قرار دهید؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد تا اطلاعات دقیق و کاملی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه بر روی بزرگ شدن آلت تناسلی، از شایعه تا واقعیت!

متاسفانه از زمانی که دستگاه وکیوم آقایان وارد بازار ایران شده است، شاهد بسیاری از اطلاعات و شایعات غلط در رابطه با این دستگاه هستیم. تبلیغات زیادی وجود دارند که نشان می دهند دستگاه وکیوم مردانه تاثیر زیادی بر روی بزرگ شدن آلت تناسلی آقایان دارد و به نام دستگاه حجم دهنده آقایان به فروش می رشد. اما آیا واقعا، می توان با کمک این دستگاه، سایز و حتی حجم آلت تناسلی آقایان را افزایش داد؟

 درمان مدیکال

تا به امروز هیچ تغییر چشم گیری در سایز آلت تناسلی آقایان پس از مصرف دستگاه وکیوم مردانه مشاهده نشده است. بیشترین تاثیر این دستگاه، در درمان اختلال نعوظ است. البته با کمک دستگاه وکیوم مردانه می توانید به صورت موقت سایز آلت تناسلی را افزایش دهید؛ اما بدیهی است که این موضوع کاملا موقتی بوده و احتمال اینکه سایز آلت تناسلی تغییر زیادی نکند، وجود دارد.

پس اگر تا به حال تبلیغات زیادی را در رابطه با اینکه می توانید با دستگاه وکیوم مردانه سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهید، دیده اید؛ باید بگوییم که این تبلیغات کاملا غیر واقعی هستند. بنابراین تاثیر دستگاه وکیوم تنها برای رفع مشکلات نعوظ می باشد و تاثیری بر افزایش سایز آلت تناسلی مردانه ندارد.

درمان مدیکال

دستگاه وکیوم چیست؟

دستگاه وکیوم مردانه، دستگاهی است که تحت خلاء کار می کند و معمولا برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه بسیاری  از آقایان به خصوص افرادی که دچار بیماری هستند و یا سن بالایی دارند، با این دستگاه آشنایی دارند، ولی باز هم در ادامه این مقاله در رابطه با دستگاه وکیوم چیست و ویژگی های مختلف دستگاه وکیوم مردانه صحبت خواهیم کرد.

دستگاه وکیوم مردانه که به اختصار با نام VCD نیز شناخته می شود، دستگاهی است که برای افزایش خونرسانی به آلت تناسلی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه وکیوم مردانه، یک دستگاه خاص است که تحت خلاء فعالیت خودش را انجام می دهد. یعنی زمانی که افراد اقدام به استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می کنند، آلت تناسلی خود را به درون یک محفظه لوله مانند می کشند.

بنابراین، یک دستگاه وکیوم مردانه دارای دو بخش اصلی است. اولین بخش، محفظه ای است که آلت تناسلی درون آن قرار می گیرد. دومین بخش، پمپی است که وظیفه مکش آلت تناسلی به داخل محفظه را برعهده دارد.

دستگاه های وکیوم مردانه می توانند به صورت دستی کار کنند. برخی از این دستگاه ها که وکیوم مردانه برقی نامیده می شوند  به صورت شارژی و یا برقی کار می کنند و نیازی به پمپ کردن آلت تناسلی به درون محفظه، به صورت دستی نیست.

آیا دستگاه وکیوم تاثیری دارد؟

همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم واقعیت این است که دستگاه وکیوم مردانه می تواند برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار گیرد و تاثیری در افزایش طول الت تناسلی مردانه ندارد. بسیاری از پزشکان که راه حلی برای درمان اختلال نعوظ آقایان پیدا نمی کنند، به آقایان توصیه می کنند که از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنند.

بنابراین اگر این سوال برای شما مطرح است که آیا دستگاه وکیوم تاثیری دارد؟ در پاسخ به سوال شما باید بگوییم بله! برای رفع اختلال نعوظ در آقایان بسیار تاثیر گذار است، و طبق تحقیقاتی که سایت درمان مدیکال فروشنده انواع تجهیزات و لوازم پزشکی انجام داده اکثر افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند. البته باز هم بهتر است که برای درمان اختلال نعوظ و استفاده از دستگاه وکیوم مردانه با پزشک مشورت کنید و سپس اقدام به مصرف این دستگاه ها نمایید.

درمان مدیکال

به طور کلی، آقایانی که با مشکل نعوظ مواجه هستند، می توانند اقدام به استفاده از دستگاه وکیوم مردانه کنند. طبق اطلاعات موجود، علت های مختلفی برای مصرف دستگاه وکیوم مردانه وجود دارند، از جمله:

  • در صورتی که جریان خون به صورت ضعیف در آلت تناسلی انتقال پیدا کند.
  • در صورتی که جریان خون به صورت بیش از حد در آلت تناسلی انتقال پیدا کند.
  • در صورتی که اعصاب مربوط به رفلاکس نعوظ آسیب دیده باشد.

در صورتی که مشکلات ذکر شده برای آلت تناسلی آقایان به وجود آمده باشد، می توان به صورت کاملا علمی و پزشکی اقدام به استفاده از وکیوم آلت تناسلی آقایان کرد.

مدت زمان استفاده از وکیوم مردانه

مدت زمان استفاده از زمان قرار دادن واشر تا پایان رابطه بیشتر از ۱۵ دقیقه طول نکشد. همچنین برای تعداد دفعات استفاده در یک روز، این مورد می تواند بسته به توانایی فرد که چند دفعه بتواند آن را در طول روز تحمل کند، متغیر باشد. برای برخی افراد، ممکن است یک بار در روز باشد، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است چندین بار در روز باشد. اما طبق تحقیقات بهتر است بیشتر از ۲ بار در روز از وکیوم استفاده نشود.

فواید دستگاه وکیوم مردانه

مهمترین و اولین مزیت استفاده از دستگاه وکیوم این است که خیلی سریع و راحت می تواند از نظر روانی و روحی موجب بالا بردن اعتماد به نفس در مردان شود. در مردانی که دچار بیماری شده اند در کنار مصرف دارویی که توسط پزشک تجویز شده است نیز این دستگاه کمک کننده می باشد.

از دیگر مزیت های دستگاه وکیوم مردانه می توان به راحتی استفاده با کمترین عوارض اشاره کرد. وکیوم مردانه در طولانی مدت معمولاً نسبت به داروها یا سایر روش های درمانی هزینه کمتری دارد ، زیرا می توان بدون هیچ گونه هزینه اضافی از آن استفاده مکرر کرد.

تاثیر استفاده از دستگاه وکیوم در روابط جنسی آقایان

بسیاری از آقایانی که با مشکل نعوظ مواجه هستند، نمی توانند رابطه جنسی خوبی داشته باشند. اما با کمک استفاده از دستگاه وکیوم مردانه، می توان عملکرد جنسی آقایان را نیز بهبود بخشید. دستگاه های وکیوم مردانه با سفت کردن آلت تناسلی آقایان، امکان بهبود رابطه جنسی را فراهم می کنند.

با این حال، نباید در مصرف دستگاه وکیوم مردانه زیاده روی کرد و بهتر است که این دستگاه تحت نظر پزشک استفاده شود. در صورتی که دستگاه وکیوم مردانه به صورت غیر استاندارد تهیه شده باشد، احتمال آسیب رسیدن به آلت تناسلی در اثر مصرف این دستگاه وجود دارد. بنابراین، برای انتخاب دستگاه وکیوم مردانه، حتما با پزشک مشورت کنید.

درمان مدیکال

جمع بندی نهایی

با توجه به اینکه ابهامات بسیار زیادی در رابطه با تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رشد آلت تناسلی و رفع اختلال نعوظ آقایان وجود داشت، در تحقیقی که از سایت درمان مدیکال فروشنده انواع دستگاه وکیوم مردانه صورت گرفته بود لازم دانستیم  که در رابطه با سوال آیا وکیوم مردانه تاثیر دارد، صحبت کنیم.

با توجه به مطالب این مقاله، دستگاه های وکیوم مردانه برای درمان اختلالات نعوظ مورد استفاده قرار می گیرند و تاثیری بر روی سایز و حجم آلت تناسلی ندارند. این دستگاه به دلیل اینکه باعث بهبود نعوظ در آقایان می شوند، می توانند باعث بهبود روابط زناشویی نیز شوند.

سایت و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان مدیکال در حوزه فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی فعالیت دارد و با ۱۲ سال سابقه فعالیت در این حوزه، به صورت مستقیم بسیاری از تجهیزات پزشکی را تامین و بدون واسطه و با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند. همچنین این فروشگاه یکی از بزرگترین سایت های فروشگاهی تجهیزات پزشکی در جنوب کشور می باشد که بسیاری از تجهیزات مربوط به جنوب کشور توسط این فروشگاه تامین می شود.

نظرات