بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط با داستانی تاریخی + بیوگرافی بازیگران عکس

0

بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط با داستانی تاریخی + بیوگرافی بازیگران عکس

بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط به کارگردانی مسعود تکاور به تازگی همراه با نقش ها و عوامل این فیلم که داستانی از جنایت های منافقین با بازی الهام چرخنده با مضمون دفاع مقدس و عملیات مرصاد معرفی شده اند. الهام چرخنده (سرکرده منافقین) ، مهدی امینی خواه و احمد پورخوش ، آرزو رضایی و مهدی صبایی از جمله بازیگران اصلی سریال این هستند

فیلم شاخه های شکسته بلوط

فیلم شاخه های شکسته بلوط

فیلم شاخه های شکسته بلوط یکی از فیلم های تاریخی و جنگی کشور ایران محصول سال ۱۳۹۷ است که در سال به کارگردانی مسعود تکاور ساخته شده است و برای اولین بار از سینماهای کشور پخش شد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره این فیلم و بیوگرافی و عکس های از بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط را در مجله حرف تازه مشاهده کنید. این فیلم ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش میشود.

فیلم شاخه های شکسته بلوط

این فیلم در ژانر جنگی – تاریخی در سال ۹۷ تولید شده و کارگردانی آن را مسعود تکاور بر عهده داشته و تهیه کنندگی این اثر سینمایی نیز  بر عهده بهرام گودینی بوده است. الهام چرخنده، مهدی صبایی، مهدی امینی خواه، حمیدرضا هدایتی، احمد پورخوش، مریم آهنگر، سمیه رضایی، فرناز زوفا و آرزو رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

زمان پخش از تلویزیون

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی مسعود تکاور جمعه، ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.

اسامی بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط

خلاصه داستان فیلم شاخه های شکسته بلوط

داستان فیلم روایتی از جنایت‌ های منافقین در اسلام آباد غرب می باشد. در عملیات مرصاد پس از پاکسازی و پس از شکست مفتضح منافقین، چند تن از آنها که قصد خروج از ایران را دارند مرتکب جنایاتی در شهرستان اسلام آباد غرب می شوند و …

اسامی بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط

الهام چرخنده، مهدی صبایی، مهدی امینی خواه، حمیدرضا هدایتی ، احمد پورخوش، مریم آهنگر، سمیه رضایی، فرناز زوفا و آرزو رضایی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم شاخه های شکسته بلوط

بازیگران فیلم شاخه‌های شکسته بلوط

الهام چرخنده

الهام چرخنده که حالا با نام الهام زهرایی میشناسیم در ادامه مسیر فعالیت های بازیگری خود در این فیلم سینمایی به عنوان رئیس منافقین عملیات مرصاد به ایفای نقش پرداخته است.

الهام چرخنده در این باره گفت: درباره بازگشت دوباره به دنیای هنر باید بگویم که به تازگی فیلم سینمایی «شاخه‌های شکسته بلوط» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند. این کار در طول یک ماه تصویربرداری در تنگه مرصاد و اسلام‌آباد غرب به اتمام رسید.

الهام چرخنده در فیلم شاخه های شکسته بلوط

الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ در تهران است. تحصیلات ناتمام او در رشته معماری بود. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۵ با فیلم عروسی مهتاب

مهدی صبایی

مهدی صبایی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران بازیگر ایرانی است. او مدرک فوق دیپلم اتومکانیک دارد. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با فیلم «سلطان» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» شروع کرده است.

مهدی صبایی در فیلم شاخه های شکسته بلوط

مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه متولد ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری است. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۹ با فیلم ش.ر عشق آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شاخه های شکسته بلوط

احمد پورخوش

احمد پورخوش متولد ۳ شهریور ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر ایرانی است. او فوق دیپلم رشته مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیر دارد. احمد پورخوش کلاس‌های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذرانده است.

فیلم شاخه های شکسته بلوط

او با فیلم سینمایی «شعله ور» در سال ۱۳۹۵ وارد سینما شد و بعد از آن در سال ۱۳۹۶ در سریال تلویزیونی «آنام» به کارگردانی کارگردانی جواد افشار بازی کرد.

نظرات