معرفی سریال های جدید شبکه نمایش خانگی

0

امروزه با پیشرفت و توسعه تکنولوژی، تماشای فیلم و سریال همانند گذشته به صورت سی دی نمی باشد. اگر شما هم متولد دهه ۶۰ و ۷۰ باشید، قطعا به یاد دارید که سریال ها به صورت قسمت به قسمت در روز خاصی برای فروش به فروشگاه ها و سوپر مارکت ها ارائه می شود. در برخی از موارد نیز که پخش سریال با مشکل روبور می شود، افراد زیادی بدون آگاهی از عدم پخش آن قسمت، نا امیدانه به خانه می رفتند. البته امروزه با وجود شبکه های نمایش خانگی، دیگر لازم نیست که برای خرید فیلم ها و سریال های جدید و یا حتی قدیمی به سوپر مارکت و فروشگاه ها بروید، تنها کافی است سرویس های پخش آنلاین فیلم را تهیه کرده و به تمامی فیلم ها دسترسی داشته باشید.

 سریال های جدید شبکه نمایش خانگی

با این وجود که سریال ها و فیلم های تولید شده خارجی و ایرانی زیادی در شبکه نمایش خانگی است، ممکن است شما وقت کافی برای تماشای تمامی این فیلم و سریال ها را نداشته باشید. به همین خاطر به دنبال پیدا کردن نظرات مخاطبان و یا مقالاتی هستید که در رابطه با معرفی بهترین و جدید ترین سریال های شبکه خانگی باشند. در ابتدای مقاله اگر بخواهیم بهترین و جدید ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به شما عزیزان معرفی کنیم، باید به سریال جادوگر، سریال یاغی، سریال ساخت ایران ۳، سریال هم گناه ،سریال جیران، سریال آقازاده، سریال شب های مافیا، سریال بی نظیر جوکر، سریال فوق العاده زخم کاری و… اشاره نماییم.

البته معرفی تمامی این سریال ها در یک مقاله مختصر شدنی نیست و ما تنها می توانیم برخی از محبوب ترین آنها را به شما عزیزان معرفی نماییم. با وجود شبکه گسترده نمایش خانگی در سراسر ایران، شما می توانید به راحتی به تمامی سریال ها و فیلم های جدید و قدیمی خارجی و ایرانی دسترسی داشته باشید.

سریال طنز جوکر

یکی از خنده دار ترین سریال هایی که در شبکه نمایش خانگی به نمایش گذاشته شده است، سریال جوکر می باشد. این سریال دیدنی یکی از باحال ترین سریال ها است که در هر قسمت آن کار های عجیب و بامزه ای انجام می شود. بازیگران سرشناس و معروفی در این سریال حاضر اند که با انجام کار های بامزه و خنده دار، سعی می کنند تا حریفان خود را بخندانند. در صورتی که در این بازی هیچکس نباید لبخند بزند. آیتم های زیادی در این سریال وجود دارد که توسط ۱ بازیگر دوست داشتنی و محبوب اداره می شود. این بازیگر کسی نیست جز سیامک انصاری که با تبهر و قدرت مدیریتی اش، مسابقه را هدایت می کند.

در رئالیتی شو جوکر هیچیک از شرکت کنندگان اجازه لبخند زدن نیز ندارند. در حقیقت جوکر، مسابقه ای است که ۷ نفر را به عنوان مهمان دعوت می کند و در میان آنها رقابتی سخت را به اجرا در می آورد. این سریال همانند سریال روزی روزگاری مریخ بسیار محبوب شده است. در ادامه باید بگوییم که بازیگران تنها به این رقابت دعوت می شوند که اکثر آنها کار خنده دار انجام داده اند و یا به عنوان کمدین در میان مردم شناخته  می شوند. سازنده و کارگردان این سریال جذاب احسان علیخانی و سید حامد میر فتاحی می باشند.

تهیه کنندگان اجرایی اعم از امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی سولاری هستند. این سریال در استودیو قرن جدید فیلم برداری شده است. گویندگان این سریال ناصر طهماسب و ژاله صامتی می باشند.

سریال محبوب روزی روزگاری در مریخ

یکی دیگر از محبوب ترین سریال های  شبکه نمایش خانگی، سریال روزی روزگاری در مریخ می باشد. این سریال به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی است و در ژانر کمدی فانتزی در کره ای دیگر با آدم هایی دیگر که ما به آنها آدم فضایی می گوییم، تولید و پخش شده است. در این سریال سر تا سر خنده و اتفاقات عجیب و غریب بازیگران محبوب و شناخته شده ای نقش آفرینی کرده اند که شامل سام درخشانی در نقش ناصر، ویشکا آسایش در نقش لونا، امیر کاظمی در نقش گاندی، امیر نوروزی در نقش اسکندر، امیر مهدی ژوله در نقش افلاطون، بهادر مالکی در نقش ۶۷، عبدالله روا در نقش ناپی، مهراب قاسم خانی در نقش لوک اسکای واکر، فلامک جنیدی در نقش نیناپلا، رامین ناصر نصیر در نقش دکتر، الناز حبیبی، نوشین تبریزی در نقش مهگل، بهروز رهبری فر در نقش خسرو خاردار، پیمان فاطمی در نقش جواد، کاظم نوربخش در نقش ابی و… .

سریال های جدید شبکه نمایش خانگی

جالب است بدانید که قسمت اول سریال روزی روزگاری مریخ در روز ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در شبکه های نمایش خانگی اکران شده است. شما می توانید با تهیه سرویس تماشای فیلم در شبکه نمایش خانگی فیلیمو این سریال جذاب و دوست داشتنی را تماشا نمایید. خلاصه داستان این سریال درباره ناصر است که خلافکاری بدشانس می باشد که در شرط بندی همیشه بازنده می شود. او می خواهد تا دست به بزرگ ترین و آخرین قمار زندگی اش بزند؛ اما باید قبل از انجام اینکار خودش را از دست دشمنانش پنهان نماید. ناصر بر روی زمین زندگی می کند و دشمنانی دارد که به خون آن تشنه اند.

در آن ور داستان بر روی مریخ، لونا بانویی است که زمینی مریخی است و کارش مشاوره املاک و امور مربوط به اقامت در مریخ می باشد. او در این گیر و دار در انتظار بسته ای است که از زمین برایش پست شده است. این بسته کمی مرموز و ناشناخته است که همراه با اتفاقات خنده دار و با مزه ای می باشد که در ادامه این سریال تماشا خواهید کرد.

سریال کوتاه و دیدنی درمانگر

یکی دیگر از سریال های محبوبی که تماشای آن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم، سریال درمانگر می باشد. این سریال با این وجود که قسمت های کوتاهی دارد؛ مورد استقبال بسیاری از بینندگان و علاقه مندان به سریال و فیلم قرار گرفته است. سریال درمانگر به کارگردانی امین حسین پور می باشد که در ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید شده است. هر یک از قسمت های تولید شده این سریال به صورت میانگین در حدود ۱۰ دقیقه می باشد. بازیگران سرشناسی که در این فیلم چند قسمتی نقش آفرینی کرده اند اعم از سارا بهرامی، بانیپال شومون، امیر رضا دلاوری، نینا صمدی، مهدی حسینی و محسن داوودی می باشند. البته عوامل پشت صحنه این سریال تماشایی شامل:

  • پوریا زمانی (مدیر تولید)
  • مرتضی هدایتی (مدیر فیلمبرداری)
  • مسعود ابراهیمی (برنامه ریز)
  • فائزه گرکانی (منشی صحنه)
  • سیامک احمدی (طراح چهره پردازی)
  • رضا دیبا (دستیار کارگردان)
  • سحر امامی (طراح لباس)
  • داریوش صادق پور (صدابردار)

خلاصه داستان سریال درمانگر بدین گونه است که اتابک مسعودی دکتر روانپزشک باران کیان فر به درخواست او، ملاقات با وی را قبول می کند تا از اتفاقات مهمی که برای وی رخ داده است با خبر گردد. این داستان برعکس برخی از بازی های شطرنج است که بعد از کیش و مات تازه شروع می شود.

نظرات